Care sunt schimbările remarcate de clienții HoReCa de la începutul pandemiei

Aproape o treime dintre români văd o schimbare în sens negativ în localurile pe care le frecventează

Aproape un sfert dintre dintre români au remarcat echipe complet noi în localurile pe care le frecventează de la începutul pandemiei, arată un studiu Bookingham.

Astfel, 53% dintre cei care au răspuns că văd un mix între personalul vechi și cel nou, iar 17% au observat noi echipe, formate de la 0.

Regiunea în care cei mai mulți români au raportat schimbări integrale în cadrul personalului din HoReCa este Maramureș.

Aproape o treime dintre clienți văd o schimbare în sens negativ

Datele arată că aceleași regiuni care au observat modificări semnificative în structura personalului, sunt și cele care au raportat schimbări negative în comportamentul angajaților.

11% dintre români au afirmat că angajații se mișcă mult mai greu, 7% au declarat că sunt prea grăbiți, 8% au spus că sunt neatenți, iar 4% au observat că sunt nepoliticoși. 

Mai mult, respondenții la studiu au afirmat că mâncarea nu mai este la fel de gustoasă (9%), băuturile nu mai sunt la fel de bune (4%), iar locațiile sunt mult mai puțin îngrijite (8%).

Tot maramureșenii sunt cei mai dezamăgiți de calitatea serviciilor și de comportamentul angajaților din restaurantele pe care le frecventează. 

28% dintre români nu vor mai trece pragul localurilor care i-au nemulțumit

Atunci când serviciile și comportamentul angajaților din restaurantele pe care le frecventează nu sunt pe placul lor, românii fie nu vor mai frecventa acel restaurant (28%), fie vor lăsa un bacșiș mai mic sau deloc (27%).

Unii (11%) au spus că s-ar adresa managerului de local, în timp ce alții (11%) ar vorbi direct cu angajatul în cauză.

Conform răspunsurilor oferite de români, calitățile cele mai valoroase ale unui angajat din mediul HoReCa sunt amabilitatea sau promptitudinea (76%).

- publicitate -