Care sunt produsele pe care românii le asociază cu gustul copilăriei

81% din români asociază ingrediente specifice cu gustul copilăriei, arată un studiu realizat de platforma de livrări Tazz by eMAG.

Astfel, scorțișoara este ingredientul cel mai asociat cu gustul copilăriei, fiind urmată de lapte, brânzeturi, cartofi și fructe de grădină.

La capitolul deserturi, plăcinta cu mere sau brânză reprezintă gustul inconfundabil de copilărie (aleasă de 15.4% din români), alături de alte prăjituri (7%), clătite (5.6%) și gogoși (4.5%).

Nu lipsesc conservele pregătite în casă. Pe primele locuri sunt castraveții murați în oțet sau saramură (17.1% dintre români), gogoșari murați (13.7%) și zacuscă (9.2%).

Pe partea de onserve dulci, în pe primul loc se află gemurile (38.4%), dulceața (32%) și magiunul de prune (13.4%).

În topul aperitivelor reci cu cel mai reprezentativ gust local se află cârnații (aleși de 18% dintre români), carnea afumată (13%) și salamul (11.5%).

La capitolul brânzeturi, 25% dintre respondenți au ales telemeaua de vacă, în timp ce telemeaua de oaie și brânza de burduf ocupă fiecare câte 16% în topul preferințelor. 

Pe de altă parte, 1 din 3 români comandă la restaurant burgeri, pizza și paste, arătând un interes sporit pentru preparatele internaționale.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Costul, mai important decât locația pentru 44% dintre românii care își cumpără o locuință

Dorința de achiziție a unei proprietăți este în creștere la nivelul continentului, însă impactul financiar al acestei decizii variază...

Startupurile Munch și Bonapp, care luptă împotriva risipei alimentare, fuzionează

Munch, aplicația numărul unu în lupta împotriva risipei alimentare în Ungaria, Cehia și Slovacia, a fuzionat cu Bonapp, liderul...