Care este cel mai important aspect pentru 85% dintre clienții magazinelor de fashion

Conform unui sondaj realizat de SAP și Qualtrics, companie de experience management achiziționată de SAP anul trecut, 85% dintre clienții magazinelor de fashion consideră că asistența și suportul oferite consumatorilor sunt cele mai importante aspecte în alegerea unui brand.

Rezultatele sondajului au fost incluse în SAP Fashion Index, acesta fiind realizat pe un eșantion de peste 5.500 de consumatori care au fost chestionați despre percepția lor asupra brandurilor de fashion și comportamentul de cumpărare per ansamblu.

Un alt diferențiator puternic pentru branduri îl reprezintă promoțiile personalizate. Astfel, 81% dintre respondenții sondajului SAP se așteptă să primească oferte personalizate pentru produsele care îi interesează în mod direct.

Pentru a satisface așteptările consumatorilor, brandurile trebuie să analizeze datele clienților pentru a crea cea mai bună strategie de personalizare a experiențelor de conținut pe canalele preferate de fiecare consumator în parte.

„Clienții premium, care preferă să facă achiziții în funcție de evenimentele la care participă, pentru care 60% din produse sunt achiziții de impuls, asteaptă să fie tratați complet personalizat: de la promoțiile pe care le primesc până la experiența în magazinul online, dar și offline. Aceeași categorie de clienți consideră esențial ca nivelul de calitate al serviciului de customer suport să fie extraordinar”, a declarat Ionuț Militaru, Customer Experience Senior în cadrul SAP.

Personalizarea conținutului în momente cheie din viața consumatorului este esențială în atragerea și menținerea de clienți loiali. Multe branduri, însă, ratează șansa de a se conecta cu consumatorii la un nivel personal, așa cum o arată datele din raportul SAP Fashion Index.

MONEY BUZZ ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Cu 19% mai multe apartamente vândute în primul trimestru al anului 2024

Piața rezidențială a început bine anul 2024, cu un prim trimestru încheiat cu o creștere de 18% a numărului...

Carrefour deschide al doilea hipermarket din Pitești, cel de-al 57-lea din țară

Carrefour inaugurează cel de-al 57-lea hipermarket din rețea, la Pitești, în incinta Argeș Mall, situat aflat pe Strada Tudor...