Retailerul italian Calzedonia a deschis ieri primul magazin din România, în Piaţa Romană din Bucureşti, unde a închiriat spaţii comerciale de 200 de metri pătraţi, şi ia în calcul lansarea altor unităţi, anul viitor.
Compania de consultanţă imobiliară Cushman&Wakefield, anunţase la începutul lui martie anul curent, că deschiderea primului magazin din România la începutul lunii aprilie, însă aceasta a venit cu o lună întrârziere.
„Planul de dezvoltare pe următorii doi ani cuprinde deschiderea mai multor magazine Calzedonia, în primul rând în Bucureşti, în spaţii comerciale stradale dar şi în centre comerciale consacrate. În planul de extindere vor fi incluse apoi şi alte oraşe importante din ţară”, declara în urmă cu două luni, Valentin Manu, partener al Cushman&Wakefield România.
Magazinul a fost inaugurat ieri, va fi operat de Futura Lenjerie, firma care va dezvolta franciza Calzedonia în România.
„În România vor fi comercializate toate produsele Calzedonia din ultimele colecţii, prezente în toate celelalte ţări. Preţurile vor fi identice cu cele practicate în Italia şi în alte state”, potrivit companiei. În magazinul din Piaţa Romană sunt comercializate şosete, dresuri, ciorapi şi costume de baie pentru femei şi bărbaţi. Unitatea are în prezent şase angajaţi.
Conform reprezentanţilor retailerului italian, un magazin de dimensiuni medii, cum este cel din Piaţa Romană, operat în Italia aduce venituri de aproximativ 370.000 euro pe an.
Firma Futura Lenjerie este controlată de compania Servizi, înregistrată în Italia. Calzedonia, retailer de accesorii de îmbrăcăminte pentru femei, bărbaţi şi copii, are peste 1.300 de magazine în 20 de state. Compania a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 1 miliard de euro, în creştere cu 3% faţă de anul 2009.
MAI MULTE | ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI BUSINESS | ȘTIRI BANI |
Calzedonia, Intimissimi şi Intimissimi UOMO deschid magazine în Palas Iaşi