Brio, platformă ed-tech de măsurare a performanței educaționale, ajunge la o valoare de 5,5 milioane euro (evaluare post-money).
Compania ajunge, astfel, la o valoare dublă față de septembrie 2020 și anunță o nouă rundă de investiții prin intermediul SeedBlink
Aceasta este condusă de oamenii de afaceri Horia Manda și Valentin Tăbuș, care au investit 550.000 euro, devenind, astfel, acționari ai Brio.
Reprezentanții companiei spun că finanțarea corespunzătoare acestei runde va fi destinată, în primul rând, consolidării produsului pe piața românească.
Astfel, va fi dezvoltată o platformă SaaS ce va acoperi în totalitate nevoile de testare și evaluare ale oricărei instituții de învățământ.
Mai mult, va fi lansat extern produsul de învățare prin testare pe care Brio îl dezvoltă utilizând algoritmi de generare programatică de itemi și Artificial Intelligence.
În septembrie 2020, Brio a lansat pentru prima dată o rundă de finanțare pe platforma de investiții in startup-uri tehnologice europene SeedBlink.
Atunci a reușit să depășească ținta inițială propusă înainte de finalizarea campaniei și să adune o finanțare de 285.000 euro.