Serviciul de livrare la domiciliu Bringo colectează ambalajele cu garanție din Sistemul Garanție – Returnare la comenzile plasate din hipermarketurile Carrefour, cu excepția celor din Bacău, Reșița și Mangalia.
Această funcție le permite utilizatorilor să returneze sticlele și dozele pentru reciclare mult mai ușor: clienții oferă ambalajele goale direct livratorului, la următoarea comandă.
De asemenea, utilizatorii își recuperează garanția de 50 de bani pentru fiecare ambalaj returnat, pe care o pot folosi la următoarea comandă din Carrefour.
De la lansarea pilot a serviciului, la începutul lunii iulie, s-au colectat deja 328.000 de ambalaje din cadrul cadrul Sistemului Garanție – Returnare prin aplicația Bringo.
Sunt acceptate doar ambalajele SGR, care poartă simbolul „Ambalaj cu garanție” și sunt întregi, nedegradate și golite de conținut. În SGR sunt incluse ambalaje din plastic, sticlă sau metal cu volum între 0.1L-3L.
Taxa serviciului de colectare variază între 1,5 lei și 3,5 lei în funcție de numărul de ambalaje colectate și reprezintă costul operațional care permite funcționarea serviciului.
CITEȘTE ȘI: Carrefour a deschis Market Târgu Frumos
MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESS| ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |