Bringo colectează ambalajele cu garanție SGR vândute de Carrefour

Peste 328.000 de ambalaje SGR au fost deja colectate prin Bringo în etapa pilot a proiectului

Serviciul de livrare la domiciliu Bringo colectează ambalajele cu garanție din Sistemul Garanție – Returnare la comenzile plasate din hipermarketurile Carrefour, cu excepția celor din Bacău, Reșița și Mangalia.

Această funcție le permite utilizatorilor să returneze sticlele și dozele pentru reciclare mult mai ușor: clienții oferă ambalajele goale direct livratorului, la următoarea comandă.

De asemenea, utilizatorii își recuperează garanția de 50 de bani pentru fiecare ambalaj returnat, pe care o pot folosi la următoarea comandă din Carrefour.

De la lansarea pilot a serviciului, la începutul lunii iulie, s-au colectat deja 328.000 de ambalaje din cadrul cadrul Sistemului Garanție – Returnare prin aplicația Bringo.

Sunt acceptate doar ambalajele SGR, care poartă simbolul „Ambalaj cu garanție” și sunt întregi, nedegradate și golite de conținut. În SGR sunt incluse ambalaje din plastic, sticlă sau metal cu volum între 0.1L-3L.

Taxa serviciului de colectare variază între 1,5 lei și 3,5 lei în funcție de numărul de ambalaje colectate și reprezintă costul operațional care permite funcționarea serviciului.

CITEȘTE ȘI: Carrefour a deschis Market Târgu Frumos

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

BYD, concurentul Tesla, intră pe piața din România cu patru modele. Cum sunt prețurile?

Liderul mondial în producția de autovehicule electrice, BYD, este prezent oficial și în România, introducând modele 100% electrice și...

FOMO aduce cinci zile de conferințe, workshopuri, interviuri live și evenimente de networking

FOMO, the Festival of Modern Owners, va aduce cinci zile de conferințe, workshopuri, interviuri live, peste 30 de evenimente...