Bringo a ajuns în 23 de orașe și zonele limitrofe

Din această lună, Bringo a devenit aplicația de cumpărături personalizate cu cea mai mare arie de acoperire din România, fiind disponibil în 23 de orașe și în zonele limitrofe.

Oradea, Satu Mare, Baia Mare, Roman și Râmnicu Vâlcea sunt cele mai recente orașe incluse în aria de livrare Bringo. Serviciul este disponibil și în București, Iași, Cluj, Constanța, Botoșani, Suceava, Piatra Neamț, Pitești, Brăila, Galați, Focșani, Buzău, Brașov, Timișoara, Drobeta Turnu Severin, Târgu Jiu, Ploiești și Sibiu.

Deseori sunt întrebat ce înseamnă Bringo. Bringo reprezintă un serviciu, un prieten de încredere, un salvator de timp. Este un atu extraordinar pentru oamenii ocupați, pentru tinerele mămici, pentru cei care nu au o pasiune din a face cumpărăturile într-un magazin fizic. Zona de comerț a devenit un mix între offline și online și este foarte bine că e așa. Văd un potențial în zona de food care se dezvoltă neîncetat, întrucât noile generații vor merge înspre aplicații de acest gen în mod natural”, a spus Cătălin Samara, Business Administrator Bringo.

Prin intermediul aplicației, disponibilă gratuit în App Store și Google Play, cumpărătorii pot alege produse din hipermarketuri, farmacii, pet-shop-uri, magazine de jucării sau florării, la prețul din magazinele fizice, Bringo neavând un adaos comercial.

Cel mai mare partener al aplicației este retailerul Carrefour România, cu o gamă de peste 50.000 de produse, activând în Bringo cu toate magazinele de tip hipermarket și supermarket.

Spre deosebire de celelalte opțiuni de livrare de pe piață, Bringo este serviciul în care un personal shopper se ocupă de toată lista de cumpărături: tratează fiecare comandă cu atenție, alege cu grijă produsele dorite și comunică în timp real cu clientul, pe care îl sună dacă nu găsește un produs sau pur și simplu pentru a-l întreba dacă mai dorește să adauge alte produse.

Nu în ultimul rând, livratorul informează cumpărătorul în timp real cu privire la starea și prospețimea produselor și, după caz, îi poate oferi alternative pentru a lua cea mai bună decizie.  Acest shopping personal și livrarea în doar 90 de minute au stat la baza expansiunii atât de rapide și a succesului întregului serviciu: în prezent, Bringo livrează peste 5.000 de comenzi, în fiecare săptămână, iar în primele 6 luni ale acestui an a înregistrat o creștere de peste 100% a livrărilor.

Conform unui sondaj realizat în rândul a 10.000 dintre utilizatorii aplicației, calitatea livratorilor și modul în care aceștia gestionează fiecare comandă reprezintă principalul atu Bringo. Ei au acordat un scor de 9.7 din 10 relației de comunicare cu cei care le pregătesc și livrează cumpărăturile, dar și încrederii în întregul serviciu.

Bringo este o aplicație digitală, prima de acest fel din țară, dezvoltată de o echipă românească. În 2016, Carrefour România își listează magazinele în platforma Bringo, urmând ca în 2017 să devină partener, preluând pachetul majoritar de acțiuni.

- Publicitate -

Craiova intră pe harta marilor rețele hoteliere internaționale. Creștere cu 40% a numărului de camere

Numărul de camere de hotel din Craiova va crește cu 30-40% în următorii cinci ani, odată cu dezvoltarea accelerată...

În anul listării la bursă, vânzările Douglas în Europa au ajuns la 4.45 miliarde de euro

În perioada 1 octombrie 2023 - 30 septembrie 2024, vânzările Douglas au crescut cu 8,7% până la 4,45 miliarde...