Brandul românesc de cosmetice Cupio, cifră de afaceri de 15 milioane euro

Cupio, brandul românesc ce comercializează produse cosmetice profesionale a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 15 milioane euro.

Compania a deschis în această perioadă 21 de magazine în România, iar produsele brandului au ajuns și în Italia, Germania, Belgia, Danemarca, prin intermediul principalilor distribuitori autorizați.

În România, magazinele funcționează în București, Timișoara, Constanța, Cluj-Napoca, Iași, Suceava, Târgoviște, Brașov, Sibiu, Arad, Craiova, Ploiești și Galați.

Cupio s-a lansat în 2012 și, încă de la început, a comercializat produse și instrumente profesionale pentru realizarea manichiurii, accesorii, produse pentru machiaj și îngrijirea corpului.

Businessul început de Raluca și Răzvan Ștefănescu printr-o investiție de doar 10.000 euro a deschis în același an primul magazin fizic, de tip insulă, la Arad.

CITEȘTE ȘI: Produsele românești sunt cu 30% mai căutate decât în anii trecuți

- Publicitate -

Vrei să-ți achiziționezi o locuință modernă? Cum să finanțezi schimbările majore?

Achiziționarea unei locuințe moderne este un obiectiv important pentru mulți dintre noi, dar poate părea o provocare financiară semnificativă....

Piața criptomonedelor, scădere puternică a capitalizării totale în august

În august 2024, piața criptomonedelor a resimțit o scădere cu 13,1% a capitalizării bursiere totale, influențată de preocupările macroeconomice...