Brandul Florentino Delure a intrat în România după o investiție de peste 500.000 euro

Brand-ul italian de lux Florentino Delure fondat de către Serghei Grigor și designerul Gian Paolo, s-a lansat pe piața din România, în urma unei investiții estimate la peste jumătate de milion de euro.

Noul concept-store oferă articole ready to wear, servicii de croitorie made to measure și bespoke, pantofi good year, folosind cele mai prestigioase materiale din Italia și Marea Britanie, atât pentru bărbați, cât și pentru femei.

Acest este situat într-o vilă istorică din București, pe strada Cpt. Av. Gheorghe Demetriade, nr. 14. Echipa de angajați full-time este restrânsă, fiind alcătuită din 5 persoane, pe departamente.

Brandul a dezvoltat un sistem eficient de colaborare atât cu reprezentanții departamentului de producție din Napoli, cât și cu echipa de designeri din Milano, care este alcătuită din 10 persoane.

Florentino Delure comercializează și colecții ready-to-wear, iar printre produsele vedetă sunt cămășile lucrate manual la 1790 lei, pantofi de sport pornind de la prețul de 2490 lei și costume cu prețuri pornind de la 3490 lei.

Compania este prezentă în România, Republica Moldova și Italia, cu intenția de a se extinde cu cel puțin încă două locații în România și Italia, pentru ca ulterior să-și continue expansiunea în Marea Britanie, Franța și Elveția.

CITEȘTE ȘI: Brise va deschide magazine modulare sub brandul Ogorul

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Extreme weather sends breakfast food prices soaring by 55% in a year

The cost of commodities that make up a typical breakfast has soared 55% in a single year, led by...

Prețurile alimentelor pentru micul dejun au crescut cu 55% într-un singur an

Costul produselor de bază care alcătuiesc un mic dejun tipic s-a majorat cu 55% într-un singur an, în urma...