Bonapp a vândut peste 560.000 pachete de alimente în România

Bonapp by Munch, prima aplicație mobilă din România dedicată reducerii risipei alimentare, a vândut peste 560.000 pachete de alimente pe plan local cu o valoare medie a comenzilor de 30 lei (aproximativ 6 euro).

De la lansarea din noiembrie 2021, platforma a salvat peste 500 de tone de alimente, a ajutat utilizatorii să economisească aproape 2 milioane de euro și a evitat peste 4.000 tone de emisii de gaze cu efect de seră.

Fondată în București de antreprenorii francezi Luka Zivkovic, Diego Roy de Lachaise și Grégoire Vigroux, Bonapp a fuzionat la începutul anului cu Munch, cea mai mare aplicație de economisire a alimentelor din regiune, recent intrată pe piața românească.

Compania unificată a devenit cea mai mare rețea anti-risipă alimentară din Europa Centrală și de Est, cu peste 2.000 de locații partenere în România, fiind lider pe piețele din Ungaria, Cehia și Slovacia. În 2024, platforma a înregistrat peste 3,5 milioane de descărcări, a colaborat cu 6.000 de parteneri din retail și HoReCa și a generat venituri de 7,5 milioane euro.

Platforma Bonapp by Munch conectează consumatorii cu supermarketuri, restaurante, brutării, cafenele, benzinării și hoteluri, oferindu-le alimente în surplus, aproape de data expirării, cu reduceri de până la 80%.

Potrivit unui studiu al Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale, România generează anual aproximativ 2,55 milioane de tone de deșeuri alimentare – echivalentul a peste 130 de kilograme pe persoană.

CITEȘTE ȘI | Leii BVB și-a desemnat primii câștigători

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.