Bonami vrea să mizeze pe magazinele fizice și pregătește noi unități

Bonami a inaugurat în această perioadă primele două magazine fizice în Praga, urmând ca rețeaua să se extindă anul acesta și în afara granițelor Cehiei.

Bonami va deschide încă 6 magazine până la finalul anului și 20 anul următor.

„Pentru perioada imediat următoare, prioritatea o reprezintă deschiderea cât mai rapidă a unei rețele ample de magazine, ce servesc și ca showroom și ca puncte de ridicare a comenzilor, în primul rând în Slovacia și Ungaria, urmând apoi România și Polonia”, a spus Pavel Vopařil, CEO Bonami.

Bonami a lansat propria rețea de transport

Compania a lansat și propria rețea de transport, dedicată în special pieselor mari de mobilier.

Lansat în primăvară, serviciul s-a dovedit un real succes încă din primele luni de funcționare, și a fost extins rapid, livrările efectuându-se acum în Praga, Bratislava și Budapesta, iar în viitorul apropiat și în București.

Pentru anul 2020, compania se așteaptă la o creștere de 35%. „Ne așteptăm la o cifră de afaceri de 100 milioane de euro, din care 13 milioane realizate în România”, a declarat Pavel Vopařil.

Bonami este de patru ani pe piața locală

Cu ocazia aniversării a patru ani pe piața din România, Bonami le oferă clienților săi o reducere de 15% la orice produs, în perioada 30 septembrie – 4 octombrie.

De asemenea, compania organizează două concursuri pe canalele sale de social media și oferă vouchere cu o valoare totală de 800 lei.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.