All the European investment, retail, real estate, office and industry news in English language

joi | 21 ianuarie | 2021
5.7 C
București

Bonami: Creștere cu 80% a vânzărilor de Black Friday în 2020

În cele două perioade cu promoții, Bonami a înregistrat vânzări cu 80% mai mari în România și cu 100% mai mari pe celelalte piețe unde este prezent, față de anul trecut.

Veniturile totale realizate pe durata promoțiilor, incluzând și Cyber Monday, s-au ridicat la 6 milioane de euro, piața din România aducând 800.000 euro.

Perioada 27-29 noiembrie și Cyber Monday au adus vânzări mai mari companiei în comparație cu Black Friday românesc, 4 milioane de euro față de 2 milioane de euro, același trend menținându-se și pe piața românească (500.000 euro față de 300.000).

Cea mai mare comandă din România a avut o valoare de 9500 de euro.

Față de o zi normală de noiembrie, traficul pe site a crescut cu 150%. Românii preferă să plaseze comenzile de pe telefonul mobil, iar în celelalte țări unde compania este prezentă, majoritatea comenzilor s-au făcut utilizând laptopul.

În mod surprinzător, anul acesta, s-a modificat categoria de produse căutate de clienții din România. Ne obișnuisem, din anii trecuți, cu un interes crescut pentru categoria textilă (covoare, așternuturi), însă am fost plăcut surprinși să constatăm că în 2020 au fost la mare căutare canapelele. În cele două perioade cu promoții am reușit să vindem 35.000 de produse în România dintr-un total de 250.000 pe toate piețele” , a spus Pavel Vopařil, CEO Bonami.

Cu toate că, în România, majoritatea comenzilor au fost efectuate prin plata cu cash la livrare, numărul de comenzi în care s-a solicitat plata prin card crește constant, ceea ce ne face să sperăm că, anul viitor, această modalitate de plată va prevala’’, a mai menționat Vopařil.

- PUBLICITATE -