Bonami a înregistrat, în ciuda pandemiei, o creștere a vânzărilor cu 19 milioane de euro față de 2019.
Creșterea, față de anul trecut, a fost de peste 40%, iar cifra de afaceri a atins 70 milioane euro, din care 10 milioane realizate în România.
EBITDA, neauditat, a fost mai mare cu 209% față de 2019.
Compania planifică, pentru 2021, investiții suplimentare și lansarea propriilor mărci. Potrivit CEO-ului companiei, Pavel Vopařil, tot profitul va fi reinvestit în companie și în dezvoltarea acesteia.
Pentru 2021, compania vrea să dezvolte propriul sistem de transport, Bonami Kurýr, ce operează deja în trei țări (Cehia, Slovacia, Ungaria), pe toate piețele unde activează.
Depozitele vor fi în continuare extinse în 2021, dublându-și suprafața, până la 20.000 mp.
O noutate vor fi și mărcile private Bonami, pe care clienții le vor găsi în categoriile de mobilier de interior, exterior și decorațiuni.