Bonami a ajuns la o cifră de afaceri de 70 milioane euro anul trecut

Bonami a înregistrat, în ciuda pandemiei, o creștere a vânzărilor cu 19 milioane de euro față de 2019.

Creșterea, față de anul trecut, a fost de peste 40%, iar cifra de afaceri a atins 70 milioane euro, din care 10 milioane realizate în România.

EBITDA, neauditat, a fost mai mare cu 209% față de 2019.

Compania planifică, pentru 2021, investiții suplimentare și lansarea propriilor mărci. Potrivit CEO-ului companiei, Pavel Vopařil, tot profitul va fi reinvestit în companie și în dezvoltarea acesteia.

Am investit  aproape 3 milioane de euro în creșterea capacității depozitelor, a transportului, tehnologiei, marketingului și, nu în ultimul rând, în magazinele noastre fizice, deschizând 6 unități în acest an, a menționat Pavel Vopařil, CEO Bonami

Pentru 2021, compania vrea să dezvolte propriul sistem de transport, Bonami Kurýr, ce operează deja în trei țări (Cehia, Slovacia, Ungaria), pe toate piețele unde activează.

Depozitele vor fi în continuare extinse în 2021, dublându-și suprafața, până la 20.000 mp.

O noutate vor fi și mărcile private Bonami, pe care clienții le vor găsi în categoriile de mobilier de interior, exterior și decorațiuni.

- Publicitate -

Sistemul de plăți BLIK a primit autorizație de la Banca Națională a României

Procesatorul polonez de plăți BLIK a obținut autorizația de funcționare din partea Băncii Naționale a României. În primă fază,...

EVOLOR inaugurează o nouă fabrică pe platforma industrială Oltchim Râmnicu Vâlcea

EVOLOR inaugurează o nouă unitate de producție pe platforma industrială Oltchim Râmnicu Vâlcea, pe locația fostei fabrici Chempro, achiziționată...