Bolt extinde rețeaua națională de livratori, în contextul creșterii cererii și al lansării serviciului Bolt Market.
Conform companiei, curierii care se alătură platformei Bolt Food au câștiguri cu până la 10-15% mai mari decât la competitorii.
Aceștia se pot înscrie indiferent de tipul de vehicule pe care le folosesc pentru livrare (automobile, scutere, biciclete etc).
Compania oferă livratorilor tarife dinamice raportate la perioadele din zi cu cerere mărită, dar luând în calcul și condițiile meteorologice. Astfel, veniturile au putut crește cu până la 25%.
Serviciul de livrare de mâncare, Bolt Food, a fost lansat în România în mai 2020, fiind prezent în București, Cluj-Napoca, Constanța și Timișoara.
Recent, Bolt a încheiat o rundă de finanțare de 600 de milioane euro, crescând evaluarea companiei la peste 4 miliarde de euro.
Compania va folosi fondurile pentru dezvoltarea noului său serviciu de livrare de produse alimentare în 15 minute, Bolt Market.