Blue Point, companie de servicii call-center complete, a avut o cifră de afaceri estimată la 2,5 milioane de euro la finalul anului 2019, în creștere cu 16% față de anul anterior.
Creșterea a fost susținută de dezvoltarea și consolidarea parteneriatelor deja existente cu clienții din portofoliul companiei, iar cele mai solicitate servicii în 2019 au fost cele de telesales.
În cei 13 ani de activitate pe care compania îi aniversează în 2020, Blue Point a trecut de la 5 angajați la o echipă de peste 250 de persoane și de la un singur sediu, aflat în București, la 3 sedii în țară (București, Slobozia și Buzău), cu investiții raportate la zeci de mii de euro în deschiderea acestora.
Recent, ca urmare a contextului sanitar și economic din acest an, compania a mutat aproape integral activitatea echipei sale în work from home, în numai 5 zile.
Cum se vede 2020 pe piața de call-center românească
În ceea ce privește anul în curs, compania se concentrează pe securizarea business-ului.
„La fel ca întreg mediul de afaceri de la noi, focusul anul acesta este pe stabilizarea businessului. Cred că în general în piață nu se mai pune problema de creștere sau dezvoltare, cât de a face toate eforturile ca businessul să fie cât mai puțin afectat de criza pe care o traversăm”, spune Violeta Roșu, Managing Partner Blue Point.
Cum arată cei 13 ani de activitate Blue Point
- 21.320 apeluri efectuate zilnic de echipa Blue Point;
- aproximativ 75 de milioane de apeluri (volum total);
- peste 3 milioane de ore petrecute vorbind la telefon;
- 4.732 de ore de training;
- 250 de angajați.