Perioada Black Friday – Cyber Monday a adus cu 20% mai multe vânzări și o creștere de 36% în valoarea comenzilor față de 2020, arată o analiză MerchantPro.
Cele mai dinamice segmente în perioada 12-15 noiembrie au fost Fashion, IT&electronice, Home&Deco, Sport, Articole pentru copii și Bijuterii/Accesorii.
Creșterea de la an la an de Black Friday (12 noiembrie 2021 vs 13 noiembrie 2020) a fost de 10% la numărul de comenzi, respectiv 27% ca valoare. Coșul mediu a crescut cu 16%.
Creșterea înregistrată în ziua de luni, Cyber Monday, a fost de 30% la nivel de comenzi, respectiv 53% valoric.
Practic, creșterea comenzilor de Cyber Monday a fost dublă față de creșterea comenzilor de Black Friday.
O creștere care se menține de la an la an este valoarea medie a coșului de cumpărături, iar românii alocă bugete din ce în ce mai consistente pentru achizițiile de Black Friday.
Astfel, creșterea coșului mediu de cumpărături față de evenimentul similar din 2020 a fost de 14%.
Citește și: Românii au realizat tranzacții record de Black Friday 2021