Black Friday vs Cyber Monday. Care a fost ziua cu cele mai mari încasări?

Perioada Black Friday – Cyber Monday a adus cu 20% mai multe vânzări și o creștere de 36% în valoarea comenzilor față de 2020, arată o analiză MerchantPro.

Cele mai dinamice segmente în perioada 12-15 noiembrie au fost Fashion, IT&electronice, Home&Deco, Sport, Articole pentru copii și Bijuterii/Accesorii.

Creșterea de la an la an de Black Friday (12 noiembrie 2021 vs 13 noiembrie 2020) a fost de 10% la numărul de comenzi, respectiv 27% ca valoare. Coșul mediu a crescut cu 16%.

Creșterea înregistrată în ziua de luni, Cyber Monday, a fost de 30% la nivel de comenzi, respectiv 53% valoric.

Practic, creșterea comenzilor de Cyber Monday a fost dublă față de creșterea comenzilor de Black Friday.

O creștere care se menține de la an la an este valoarea medie a coșului de cumpărături, iar românii alocă bugete din ce în ce mai consistente pentru achizițiile de Black Friday.

Astfel, creșterea coșului mediu de cumpărături față de evenimentul similar din 2020 a fost de 14%.

Citește și: Românii au realizat tranzacții record de Black Friday 2021

- Publicitate -

Creștere timidă a tursimului local în primul trimestru al anului 2025

Sectorul turistic național a înregistrat o creștere timidă de 1% în primul trimestru al anului 2025, comparativ cu aceeași...

Primul restaurant asiatic WokFull din România se deschide la Suceava

Primul restaurant WokFull din România, un concept inovator de mâncare asiatică gătită integral la wok, promovat de chef Anca...