Black Friday vs Cyber Monday. Care a fost ziua cu cele mai mari încasări?

Perioada Black Friday – Cyber Monday a adus cu 20% mai multe vânzări și o creștere de 36% în valoarea comenzilor față de 2020, arată o analiză MerchantPro.

Cele mai dinamice segmente în perioada 12-15 noiembrie au fost Fashion, IT&electronice, Home&Deco, Sport, Articole pentru copii și Bijuterii/Accesorii.

Creșterea de la an la an de Black Friday (12 noiembrie 2021 vs 13 noiembrie 2020) a fost de 10% la numărul de comenzi, respectiv 27% ca valoare. Coșul mediu a crescut cu 16%.

Creșterea înregistrată în ziua de luni, Cyber Monday, a fost de 30% la nivel de comenzi, respectiv 53% valoric.

Practic, creșterea comenzilor de Cyber Monday a fost dublă față de creșterea comenzilor de Black Friday.

O creștere care se menține de la an la an este valoarea medie a coșului de cumpărături, iar românii alocă bugete din ce în ce mai consistente pentru achizițiile de Black Friday.

Astfel, creșterea coșului mediu de cumpărături față de evenimentul similar din 2020 a fost de 14%.

Citește și: Românii au realizat tranzacții record de Black Friday 2021

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...