Black Friday evoMAG, vânzări totale de 5 milioane euro

Black Friday, organizat de evoMAG în acest an în intervalul 1 – 24 noiembrie, a generat, în total, vânzări de 5 milioane de euro, cu o valoare medie a comenzii de 800 de lei.

În această perioadă clienții evoMAG au plasat peste 25.000 de comenzi, iar numărul total de vizite pe site a fost, în campania de Black Friday, de peste 1,7 milioane. Mai mult, evoMAG a oferit reduceri la peste 70.000 de produse.

Și în 2019, bărbații au cheltuit mai mult decât femeile. Astfel, din totalul clienților care au comandat, 70% au fost bărbați şi 30% femei.

În ceea ce privește profilul cumpărătorilor, în campania de Black Friday de anul acesta a crescut cu 15% numărul comenzilor realizate de publicul tânăr (18 – 24 de ani) și cu 20% al comenzilor făcute de persoanele cu vârste de peste 65 de ani.

De asemenea, 35% dintre clienți au ales să plătească cu cardul produsele achiziționate de Black Friday. Aproape 60% din traficul înregistrat pe site a venit de pe dispozitivele mobile.

Anul acesta, cele mai achiziționate produse au fost televizoarele, topul fiind completat, în ordine, de telefoane mobile, laptopuri, electrocasnice, componente PC și vehicule electrice.

Cea mai scumpă comandă plasată de Black Friday 2019 pe evoMAG.ro a fost în valoare de 92.800 de lei, echivalentul a 10 laptopuri.

Pe parcursul desfășurării campaniei de Black Friday 2019, peste 5.700 de comenzi au fost ridicate din showroom, adică 23% din numărul total de comenzi plasate pe evoMAG.ro, în perioada 1 – 24 noiembrie 2019.

- Publicitate -

Scădere puternică a tranzacțiilor imobiliare în București după primele patru luni din 2025

De la începutul anului 2025, au fost realizate 15.000 de tranzacții imobiliare, cu aproape 12% sub numărul tranzacțiilor realizate...

Afacerile Lidl în România s-au apropiat de pragul de 5 miliarde euro în 2024

Lidl a încheiat anul calendaristic 2024 cu o cifră de afaceri consolidată de peste 24,6 miliarde lei (4,89 miliarde...