Bilanțul Lidl Tour la 3 ani de activitate în România

Lidl Tour aniversează 3 ani de la lansarea în România și estimează că va menține și anul acesta un ritm de creștere a cifrei de afaceri de peste 60%, raportat la rezultatele înregistrate în anul anterior.

Printre destinațiile preferate ale românilor care au cumpărat pachete turistice prin Lidl Tour se numără România, Turcia, Grecia, Spania sau Italia. Anul acesta Lidl Tour și-a completat portofoliul de oferte cu noi destinații turistice inedite: croaziere de lux în Alaska sau Patagonia, dar și circuite în Rusia și America de Sud.

După 3 ani de prezență în România, Lidl Tour se poate lăuda că le-a oferit românilor 1100 de pachete turistice, în 97 de țări.

„Sunt foarte mândru de echipa Lidl Tour și de rezultatele acesteia. Suntem în creștere față de anii anteriori și ne propunem să fim în continuare o poveste de succes. După  doar trei ani de activitate am devenit un jucător important pe piață, care își face remarcată prezența la evenimentele de profil, care a introdus primul zbor direct din România către Maroc sau primul circuit în jurul lumii. Cifrele ne arată că suntem alegerea unui număr foarte mare de români atunci când vine vorba despre vacanțe la cel mai bun raport calitate-preț. Ne propunem ca și pe viitor să avem o creștere semnificativ peste media pieței și să ne dezvoltăm activitatea prin diversificarea portofoliului de destinații”, a declarat Frank Wagner, CEO Lidl România.

În plus, Lidl Tour include în portofoliul său noi destinații exotice, în Patagonia și Țara de Foc, circuite în Africa de Sud, dar și o croazieră de lux în Alaska. Pentru iubitorii de țări exotice, croaziera în Patagonia și Țara de Foc va oferi pe rând momente unice în: Buenos Aires sau Parisul Americii de Sud, Montevideo, Peninsula Valdes sau locul de unde pot fi admirate balenele și leii de mare, Ushuaia, capitala Țării de Foc sau cel mai sudic oraș din lume, Strâmtoarea Magellan și multe alte locuri populare din Argentina, Uruguay și Chile.

Ce preferă clienții Lidl Tour?

În general, circuitele și croazierele sunt preferate de persoanele cu vârste de peste 55 de ani, în timp ce familiile cu copii preferă destinațiile cu transport direct, în Grecia sau Turcia. Tinerii sunt cei care aleg, în mare parte, pachetele speciale pentru concerte dintre ofertele Lidl Tour.

Printre pachetele preferate de clienții Lidl Tour se numără: sejururile All Inclusive pe litoralul din România, Turcia sau Spania, dar și circuitele în Europa cu mic dejun sau demipensiune, în Spania și Italia.

În ceea ce privește planificarea vacanțelor, din cifrele înregistrate în primele trei luni ale lui 2019 de Lidl Tour, vacanțele rezervate în perioada Early Booking sunt în creștere puternică. Media de rezervare este cu aproximativ 3 luni înainte de data plecării, iar la circuitele exotice această medie poate crește la peste 4 luni de zile.

Oferte aniversare

Cu ocazia aniversării de 3 ani de activitate în România, Lidl Tour lansează o revistă aniversară, valabilă în perioada 15 iunie – 15 iulie 2019, ce pune la dispoziția turiștilor mai multe pachete turistice, precum și destinațiile preferate ale clienților din ultimul an, la prețuri reduse. Astfel, aceștia pot opta pentru vacanțe în Emiratele Arabe Unite, Israel, Maldive, Thailanda, India, Portugalia, Spania, dar și pentru oferte pe litoralul românesc sau din Grecia și Turcia, ideale pentru perioada verii.

- Publicitate -

Veniturile din mineritul Bitcoin, vârf de 107 milioane de dolari într-o zi

Veniturile zilnice din mineritul Bitcoin au atins un maxim istoric de 107,7 milioane de dolari în ziua înjumătățirii recompenselor,...

Principalii dezvoltatori imobiliari au început să-și consolideze portofoliile de terenuri

Principalii dezvoltatori imobiliari din România au început să-și consolideze portofoliile de terenuri, iar 2024 se anunță un an foarte...