Bigstep deschide al cincilea magazin al rețelei în Băneasa Shopping City. Lansarea, prima din procesul de rebranding al companiei, a presupus o investiție de 80,000 de euro, care include asigurarea stocurilor cu peste 450 de modele.
Lansat în Cluj-Napoca, în 2011, bigstep aduce pe piața din România încălțăminte pentru copii de cea mai bună calitate, adaptată fiecărei etape de dezvoltare a copilului și a adolescentului, fiind unic distribuitor pentru branduri de renume internațional.
În 2017, bigstep a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 1 milion de euro, iar estimările pentru anul 2018 se apropie de 1,2 milioane de euro.
La șapte ani de la deschiderea primului magazin, bigstep trece printr-un proces de rebranding și anunță noi investiții în 2018 și 2019. Magazinul din Băneasa Shopping City va fi urmat până la finalul anului 2019 de alte trei deschideri – una în Timișoara, Iași și alta într-o locație de tip outlet. În paralel cu investițiile pe plan local, în următorii doi ani, compania urmărește extinderea pe piața internațională.
„Deschiderea bigstep în 2011 a venit ca răspuns la o nevoie încă neacoperită pe piața din România, de aceea probabil cel mai important aspect în dezvoltarea business-ului a fost alegerea producătorilor cu care lucrăm, pentru mulți dintre ei fiind unici distribuitori pe piața locală. Ritmul de creștere înregistrat în ultimii ani, precum și know-how-ul, stabilitatea și autoritatea dobândite în cei șapte ani de experiență pe piața din România au fost principalele argumente ale investițiilor planificate pentru următorii doi ani”, a declarat Petrișor Vaida, fondator bigstep.
În prezent, bigstep are cinci magazine în România (trei magazine în București: AFI Palace Cotroceni, ParkLake și Băneasa Shopping City, în VIVO! Cluj-Napoca și unul în Constanța, în City Park Mall), fiind unic importator pentru mărci precum: Pablosky, Biomecanics, Ricosta, Garvalin, Agatha Ruiz de la Prada sau Igor.