Bergenbier a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 716 milioane lei, o creștere de aproximativ 10% față de anul 2020.
Conform studiilor realizate de Asociației Berarilor, industria berii asigură la nivelul întregii țări, direct și indirect, un număr de aproape 61.000 locuri de muncă, acoperă exclusiv din producția locală aproximativ 97% din consumul intern de bere, iar 50% din ingredientele folosite la fabricarea berii provin din agricultura României.
În 2021, în fabrica din Ploiești, compania a trimis la groapa de gunoi 0 deșeuri menajere, iar 98% din materiile prime folosite în producerea berii sunt de proveniență autohtonă.
Mai mult, Bergenbier a plătit către statul român taxe și impozite aferente anului 2021 în valoare de 212 milioane lei.
Compania produce la Ploiești berea Bergenbier, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu, Fresh.
În plus, importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark și Granat, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, berea mexicană, Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner.
Recent, portofoliul Bergenbier s-a îmbogățit cu un nou brand premium Praha, dar și cu o nouă aromă FRESH 0.0, lămâie și portocală.
De altfel, mixurile de bere și berile aromatizate au în ultimii ani o tendință de creștere importantă, în 2021 situându-se la aproximativ 20%.