Beneficiază de opțiuni avantajoase și flexibile de închiriere spații de birouri în cadrul celui mai nou centru de afaceri „full-service” din București

Alegerea unui spațiu de birouri potrivit poate face diferența între scalarea și stagnarea unui business. Astfel, pentru o afacere în plină dezvoltare, accesul la opțiuni avantajoase și flexibile de închiriere birouri, care să îi permită să crească și să se dezvolte accelerat, în cele mai bune condiții, este foarte important. O alegere inspirată pentru companiile ambițioase, ghidate de un spirit antreprenorial puternic, este centrul de afaceri „full-service” H Private Arghezi din București. Aici, afacerea ta va beneficia nu doar de un spațiu de lucru modern, ci și de accesul la o rețea profesională globală. 

Situat aproape de Km 0 al Bucureștiului într-o clădire de birouri cu valoare istorică, recent renovată și modernizată de dezvoltatorul imobiliar Hagag Development Europe,  H Private Arghezi te așteaptă cu numeroase facilități și servicii, gândite de profesioniști pentru profesioniști: spații de birouri „la cheie”, complet mobilate și în configurații variate, servicii dedicate exclusiv mediului de afaceri, săli de ședință, o ambianță de lucru dinamică, elegantă și multe altele, toate cu o chirie lunară fixă de tip „all-inclusive”.

O locație de neegalat: km 0 al capitalei

Atunci când ne uităm după biroul perfect, una dintre cele mai mari provocări este alegerea locației potrivite. Uită de preocupări și îndoieli și optează pentru închirierea unui birou privat în cadrul centrului de business H Private Arghezi. Adițional poziționării strategice chiar în inima Bucureștiului, cu acces direct la principalele instituții publice, instituții financiare private, artere rutiere centrale, dar și la transportul public, H Private Arghezi te aduce mai aproape de clienți, de partenerii de afaceri și de resursele de care ai nevoie, facilitându-ți un acces facil către spațiul de lucru. 

Suprafete variate, spații de birouri servisate

Înțelegem că fiecare afacere are nevoi unice, așa că am configurat o gamă variată de suprafețe de spații de birouri de închiriat, care să satisfacă cerințele specifice ale fiecărui business în parte. Indiferent dacă ai nevoie de un birou individual pe termen scurt sau mediu, ori ocazional de o sală de conferință, oferta H Private răspunde cu brio la multiple categorii de cerințe.

Centrul dispune de două săli de conferință care pot acomoda până la 40 de persoane in regim “sitting”, dotate cu tehnologie de ultimă generație, dar și de încăperi de tip „chat room”, ideale pentru  întruniri de 2-4 persoane sau conferințe virtuale.

Servicii dedicate mediului de business

Un alt avantaj major care transformă H Private în alegerea ideală pentru afacerea ta, este gama extinsă de servicii din oferta Centrului, care include de la servicii de front desk, business concierge, community manager și până la servicii de curățenie, internet, suport tehnic și IT, acces la zona de lounge și “chat rooms”, chicinete la fiecare etaj, posibilitatea de a-ți înregistra sediul social la adresa noastră sau prioritate pentru închirierea sălilor de conferință. 

Astfel, te poți concentra în totalitate pe dezvoltarea afacerii, fără sa te mai preocupe detaliile administrative sau de costurile de amenajare sau cele cu mobilierul de birou. Tot în categoria “UITĂ de costurile suplimentare”, găsești:

  • Primirea și redirecționarea corespondenței
  • Găzduire sediu social și oferire birou virtual pentru non-membri
  • Acces securizat 24/7
  • Cafea, apă și ceai din partea H Private

Multiple beneficii, o singură locație. Hai la H Private și concentrează-te doar pe ceea ce contează: succesul afacerii tale. Iar dacă tot a venit vorba despre cheltuieli…

Flexibilitate și prețuri competitive

Suntem conștienți de provocările generate de inflație și de situațiile politico-economice tensionate, așa cum conștientizăm și nevoia de flexibilitate și de predictibilitate. De aceea, la noi găsești și ai posibilitatea să închiriezi un birou pe termen scurt sau mediu, dar și pe termen lung, la fel cum poți găsi spații de 20 de metri pătrați, dar și birouri de 30, 40 sau chiar 70 de metri pătrați.

De asemenea, dacă nevoia ta este pentru 100 de metri pătrați sau peste, poți închiria multiple birouri simultan chiar de la început ori îți poți extinde suprafața cu spații de lucru adiționale pe parcursul șederii, în funcție de disponibilități. 

Te-am făcut curios? Completează formularul de contact iar colegii noștri te vor suna de îndată pentru a programa vizita în Centru. 

- Publicitate -

România are un stoc total de retail modern de peste 4,3 milioane metri pătrați

În prezent, România are un stoc total de retail modern de peste 4,3 milioane de metri pătrați, din care...

Kingfisher, proprietarul Brico Depot, deschide un hub tehnologic în Cluj-Napoca

Kingfisher, compania internațională de bricolaj care deține B&Q, Screwfix, Castorama și Brico Depot, deschide un hub tehnologic la Cluj-Napoca,...