Startup-ul BeeFast lansează o soluție de tip software as a service ce ajută businessurile să gestioneze în real time livrările last-mile proprii, în interiorul orașelor.
Investiția în dezvoltarea platformei a fost de 250.000 euro, iar odată cu această lansare BeeFast vizează ieșirea pe piața internațională, având ca focus Germania, Olanda, Spania și Marea Britanie.
BeeFast SaaS se adresează în special retailerilor – companii cu sistem propriu de livrare, cum ar fi florării, farmacii, grocery stores, dark stores, magazine de electronice etc -, dar și companiilor din zona serviciilor.
Cât costă soluția BeeFast SaaS
BeeFast SaaS poate fi accesată de comercianți în baza unui abonament lunar, care pornește de la 54 euro și poate ajunge până la 999 euro. Diferența de preț vine, printre altele, din numărul de livrări lunare și poate varia în funcție de client.
Implementarea soluției se face rapid, fiind nevoie doar de câteva informații despre organizație și un card valid pentru crearea contului.
BeeFast a înregistrat în doi ani de la lansare peste 300.000 de comenzi livrate cu o medie de 55 de minute în București și Brașov.