BCR a lansat în acest an varianta aplicației George pentru microîntreprinderi, cu posibilitatea de multibanking (opțiune prin care clienții își pot vizualiza toate conturile, inclusiv pe cele deținute la alte bănci).
Mai mult, aplicația oferă și multiprofile (antreprenorii pot să își controleze atât conturile personale, cât și pe cele de business 100% online într-o singură aplicație).
În plus, pot fi vizualizate contribuțiile la fondul de pensii (activul personal înregistrat în BCR Pensii, Pilonul 2 și Pilonul 3) și rambursare anticipată a ratelor de credit.
Prin George au fost realizate 10 milioane de tranzacții, în creștere cu 55% față de primul semestru din 2020.
S-a ajuns ca 50% din totalul cardurilor de credit, 60% din totalul produselor de tipul descoperit de cont și 20% din refinanțări să fie acordate digital prin George.
George Moneyback, programul de loialitate care oferă bani înapoi, ca reducere, clienților BCR care folosesc plata cu cardul, a ajuns la 500.000 de utilizatori la un an de la lansare.
BCR, profit de 690,8 milioane lei în primul semestru din 2021
BCR a înregistrat un profit net de 690,8 milioane lei (140,9 milioane euro) în S1 2021, în creștere cu 38,5% față de S1 2020.
Venitul net din dobânzi a crescut ușor cu 0,7% până la 1.196,0 milioane de lei (244,0 milioane de euro) în aceeași perioadă.
Venitul net din comisioane a crescut puternic cu 21,4% până la 383,8 milioane de lei (78,3 milioane de euro) în S1 2021, de la 316,2 milioane de lei (65,6 milioane de euro) în S1 2020.
Cheltuielile administrative generale au înregistrat valoarea de 801,8 milioane de lei (163,6 milioane de euro) în S1 2021, în scădere cu 0,4% în comparație cu 805,3 milioane de lei (167,2 milioane de euro) în S1 2020.