BCR facilitează serviciile bancare pentru clienții cu deficiențe de auz

BCR a încheiat un parteneriat cu Asociația Națională a Surzilor din România, prin care facilitează serviciile și produsele bancare pentru persoanele cu deficiențe de auz.

Interacțiunea se face prin intermediul aplicației „Voci pentru mâini”, care realizează conexiuni directe video și audio între angajații BCR și interpreții care activează pe platformă.

Aplicația permite conexiuni video și audio, prin intermediul telefoanelor mobile cu sistem de operare Android și pune la dispoziție servicii de interpretare indiferent de locația interpretului.

Tot ceea ce contează este ca persoana cu deficiență de auz să se afle, la momentul respectiv, lângă persoana cu care trebuie să comunice.

Concret, angajații BCR se conectează la aplicație și trimit un apel care ajunge în același timp la toți interpreții disponibili pe platformă.

Legătura cu interpretul este realizată la cerere și nu necesită echipamentul tehnic al clientului.

Primul interpret care preia acest apel este pus în legătură directă audio-video cu angajatul BCR care se află lângă beneficiarul final, iar comunicarea poate avea loc.

Aplicația a fost dezvoltată de către Asociația Națională a Surzilor din România și finanțată de Fundația Orange.

- Publicitate -

Românii au comandat cu livrare la locație peste 10.000 de burgeri pe zi în 2023

Cu o creștere de peste 15% față de 2022, burgerii rămân în topul preferințelor culinare comandate de români cu...

The first full autonomous PENNY store in the world is open in Bucharest

PENNY opened on May 29, 2024, in Bucharest, the first full autonomous store in its network, where articles are...