BCR facilitează serviciile bancare pentru clienții cu deficiențe de auz

BCR a încheiat un parteneriat cu Asociația Națională a Surzilor din România, prin care facilitează serviciile și produsele bancare pentru persoanele cu deficiențe de auz.

Interacțiunea se face prin intermediul aplicației „Voci pentru mâini”, care realizează conexiuni directe video și audio între angajații BCR și interpreții care activează pe platformă.

Aplicația permite conexiuni video și audio, prin intermediul telefoanelor mobile cu sistem de operare Android și pune la dispoziție servicii de interpretare indiferent de locația interpretului.

Tot ceea ce contează este ca persoana cu deficiență de auz să se afle, la momentul respectiv, lângă persoana cu care trebuie să comunice.

Concret, angajații BCR se conectează la aplicație și trimit un apel care ajunge în același timp la toți interpreții disponibili pe platformă.

Legătura cu interpretul este realizată la cerere și nu necesită echipamentul tehnic al clientului.

Primul interpret care preia acest apel este pus în legătură directă audio-video cu angajatul BCR care se află lângă beneficiarul final, iar comunicarea poate avea loc.

Aplicația a fost dezvoltată de către Asociația Națională a Surzilor din România și finanțată de Fundația Orange.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

București este pe locul secund în regiune după numărul clădirilor de birouri verzi

Aproximativ 93% dintre clădirile noi de birouri din București, construite în ultimii șapte ani, și 70% dintre clădirile mai...

De ce să alegi o firmă specializată în amenajări pentru curtea ta: 7 avantaje de luat în considerare

Amenajarea curții poate părea o sarcină simplă la prima vedere, dar procesul implică mult mai mult decât a planta...