BCR a înregistrat 2,4 milioane de programări pentru accesul în agenții

BCR a înregistrat peste 2,4 milioane de programări la șase luni dupăa ce a permis accesul în unități exclusiv pe baza unei programări.

Rata de programări a fost de 76% în perioada octombrie 2020 – martie 2021 și este în continuă creștere.

Media zilnică a programărilor prin telefon este de aproximativ 20.000 solicitări.

Acestea reprezintă doar 20% din tranzacțiile zilnice, restul clienților optând pentru serviciile digitale sau de self-banking.

BCR a înregistat o creștere de peste 150% la accesarea de produse bancare în mediul digital, cel mai mare apetit fiind pentru contul George online.

Acesta a ajuns la o pondere de 52% din totalul conturilor curente deschise în 2020, în timp ce peste 90% din conturile de economii se deschid acum online.

Programările pentru operațiuni prin sucursalele BCR se pot face online sau telefonic, pe site-ul bcr.ro.

- Publicitate -

Cum percep românii nivelul de curățenie din orașele în care trăiesc? Surpriză în top!

Râmnicu Vâlcea, Brașov și Miercurea Ciuc sunt orașele din România percepute de locuitori ca având cel mai ridicat nivel...

International Workplace Group inaugurează un centru Regus la Timișoara

International Workplace Group (IWG), companie globală ce oferă soluții de lucru hibrid, cu branduri pre-cum Spaces și Regus, extinde...