Băneasa Shopping City lansează primul pop-up store caritabil

.

Începând cu 25 mai Băneasa Shopping City lansează pentru prima dată în România primul HOPE POP-UP STORE caritabil. Magazinul va fi deschis timp de o lună cu ajutorul unor celebrităţi – designeri, actori, cântăreţi, pictori, scriitori, sportivi – care vor dona obiecte personale.

 

Băneasa Shopping City va direcţiona întreaga sumă strânsă în urma comercializării acestor obiecte către Asociaţia P.A.V.E.L. şi copiii bolnavi de cancer din România.

 

HOPE POP-UP STORE este un magazin conceptual, deschis în Băneasa Shopping City în cadrul căruia vor fi puse în vânzare, în exclusivitate, obiecte personale ale celebrităţilor donate de acestea – de la articole vestimentare, accesorii până la piese de colecţie.

 

„Este pentru prima dată în România când speranţa ia forma unui pop-up store caritabil. Scopul creării acestuia a venit ca un gest firesc pentru sprijinirea Asociaţiei P.A.V.E.L. şi a copiilor bolnavi de cancer, dar mai ales, ne–am dorit să le aducem speranţa şi să determinăm oamenii să nu treacă nepăsători! Ne dorim ca HOPE POP-UP STORE să nu fie doar un simplu proiect punctual, ci să aducă mereu speranţă celor care au nevoie de ea!” a declarat Loredana Popa – Sales and Marketing Director Baneasa Shopping City.

 

Monica Bârlădeanu, Dorian Boguţă, Laura Cosoi, designerul Stephan Pelger, Smiley, Molecule F, Luana Ibaka, Dana Săvuică, Wilhelmina Arz, surorile Oana şi Catinca Roman, Alin Gălăţescu sunt o parte din cei care s-au alăturat proiectului şi au donat obiecte personale primului HOPE POP-UP STORE caritabil din România.

- Publicitate -

InstaSun, invenția 100% românească evaluată la 4 milioane de euro

Lansat pe piața locală în 2023, InstaSun este un dispozitiv care aplică automat și uniform ulei de protecție solară...

Comenzile de aparate de aer condiționat au crescut de peste două ori anul acesta

În prima jumătate a acestui an, comenzile de aparate de aer condiționat au crescut de peste două ori față...