Băneasa Shopping City își consolidează poziția de lider în topul destinațiilor de shopping și entertainment pentru bucureșteni, cu peste 23 de milioane de vizite în 2016.
Mai mult, chiriașii Băneasa Shopping City se pot mândri cu vânzări estimate cumulate mai mari cu 13% față de anul trecut.
În 2016 în Băneasa Shopping City s-au deschis magazine Longchamp, Furla, Cerruti 1881, Chopard, Paul & Shark sau Lancel.
„Băneasa Shopping City își menține, chiar și după opt ani de la inaugurare, statutul de lider pe piața de retail și prima alegere a tuturor celor care sunt în căutarea unei experiențe unice de shopping. Pentru anul 2017, în urma rebrandingului și a renovărilor din interiorul centrului comercial, dar și datorită atragerii unor branduri în exclusivitate pe piața din România, obiectivul nostru este să atingem o creștere a veniturilor companiei de până la 10%. Pentru că dorim să inovăm și să îmbunătățim permanent experințele oferite, suntem în continuă dezvoltare a serviciului pentru clienți acordand importanță fiecărei persoane care ne vizitează. Vom continua campaniile strategice menite să ne consolideze reputația în rândul consumatorilor” declară Arthur Popa, CEO Băneasa Developments.
În septembrie 2016, centrul comercial a trecut printr-un proces amplu de rebranding, comunicat sub sloganul „All in the Name of Fashion”, care setează premisele implementării unei strategii pe termen lung a companiei. Obiectivul este consolidarea imaginii de destinație premium de shopping, iar modul prin care se acesta se va realiza este continua reînnoire a mixului de branduri de fashion din centrul comercial.
Pentru ca vizitatorii și potențialii clienți să fie informați în timp real în legătură cu oferta de branduri din centrul comercial, Băneasa Shopping City oferă posibilitatea explorării interactive, printr-un tur virtual, online, pe site-ul Băneasa.ro.