Banca Transilvania va oferi clienților un asistent virtual prin WhatsApp

Banca Transilvania a ales compania americană Vonage pentru a oferi clienților un asistent virtual prin WhatsApp, bazat pe AI. Acesta va utiliza API-ul Vonage Messages.

API-ul Vonage oferă o modalitate simplă de a se integra cu soluția WhatsApp Business, prin care asistentul virtual al Băncii Transilvania, „Raul”, va oferi clienților acces la informații.

Clienții pot utiliza chatbot-ul WhatsApp pentru servicii precum interogări de sold sau verificarea obligațiilor de plată pentru cardurile de credit și a ratelor de schimb.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

București este pe locul secund în regiune după numărul clădirilor de birouri verzi

Aproximativ 93% dintre clădirile noi de birouri din București, construite în ultimii șapte ani, și 70% dintre clădirile mai...

De ce să alegi o firmă specializată în amenajări pentru curtea ta: 7 avantaje de luat în considerare

Amenajarea curții poate părea o sarcină simplă la prima vedere, dar procesul implică mult mai mult decât a planta...