Banca Transilvania va oferi clienților un asistent virtual prin WhatsApp

Banca Transilvania a ales compania americană Vonage pentru a oferi clienților un asistent virtual prin WhatsApp, bazat pe AI. Acesta va utiliza API-ul Vonage Messages.

API-ul Vonage oferă o modalitate simplă de a se integra cu soluția WhatsApp Business, prin care asistentul virtual al Băncii Transilvania, „Raul”, va oferi clienților acces la informații.

Clienții pot utiliza chatbot-ul WhatsApp pentru servicii precum interogări de sold sau verificarea obligațiilor de plată pentru cardurile de credit și a ratelor de schimb.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

O bună parte din români folosesc aplicații de AI cel puțin săptămânal

Un procent de 40% dintre românii din mediul urban folosesc aplicații de AI cel puțin săptămânal, iar 28% la...

Dimitrie Pompeiu, zona de birouri cea mai căutată în primul trimestru din 2024

După primele 3 luni ale anului curent sectorul de birouri din București înregistrează o creștere în cea ce privește...