Banca Transilvania va oferi clienților un asistent virtual prin WhatsApp

Banca Transilvania a ales compania americană Vonage pentru a oferi clienților un asistent virtual prin WhatsApp, bazat pe AI. Acesta va utiliza API-ul Vonage Messages.

API-ul Vonage oferă o modalitate simplă de a se integra cu soluția WhatsApp Business, prin care asistentul virtual al Băncii Transilvania, „Raul”, va oferi clienților acces la informații.

Clienții pot utiliza chatbot-ul WhatsApp pentru servicii precum interogări de sold sau verificarea obligațiilor de plată pentru cardurile de credit și a ratelor de schimb.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...