Banca Transilvania și BRD, în top 500 bănci la nivel mondial

Banca Transilvania urcă în clasamentul Brand Finance Banking 500 2021 pe locul 302 (anul trecut 339), cu o creștere de 19% a valorii de brand.

Aceasta ajunge la 441 milioane USD, cu un indice de forță al brandului AAA.

BRD coboară pe locul 470, cu o valoare de brand de 193 milioane USD, in scadere cu 17% față de anul trecut.

Băncile din China domină clasamentul, acumulând o treime din valoarea totală a clasamentului, și numărând șapte branduri in cele mai mari zece creșteri de valoare.

Chiar și după o scădere cu 10% a valorii de brand, pana la 72,8 miliarde USD, ICBC își păstrează poziția de cel mai valoros brand bancar al lumii.

Top 10 este dominat de băncile din China și SUA, fiecare țară fiind reprezentată de câte cinci bănci; de altfel, băncile din China și SUA generează împreună peste 50% din valoarea totală a clasamentului Banking 500.

Cel mai valoros brand bancar american este anul acesta Bank of America (pe locul 5 global, cu o valoare de 32,8 miliarde USD),

Alte evoluții notabile a înregistrat sectorul bancar din Vietnam cu cea mai mare crestere anuala (23%).

Union Bank of India este brandul bancar cu cea mai mare creștere anuală în valoare (cu 163%, până la 1,2 miliarde USD).

Sber (cea mai mare bancă din Rusia) devine cel mai puternic brand din clasament cu un scor BSI de 92 din 100, beneficiind de un brand stabil și cu mare din partea clienților.

Valoarea totală a clasamentului Brand Finance Banking 500 înregistrează a doua contracție anuală consecutivă, de la 1.330 miliarde USD în 2020 la 1.270 miliarde USD în acest an.

- Publicitate -

Kaufland lansează E-Mobility, o platformă pentru încărcarea mașinilor electrice

Kaufland lansează E-Mobility, platforma prin care posesorii Kaufland Card cu mașini electrice au posibilitatea de a-și încărca autoturismul la...

Cum poți obține profit într-un timp scurt atunci când investești pe bursă

În general, investițiile pe piața bursieră sunt asociate cu perspective de câștig pe termen lung, însă trebuie să știi...