Banca Transilvania lanseaza BT Mic, companie dedicata finantarii afacerilor mici.
Acest start-up completeaza rolul BT de sustinere a antreprenorilor din Romania, iar segmentarea clientilor companii la Banca Transilvania este acum urmatoarea: micro, IMM, clienti corporativi si mari clienti corporativi.
Prin BT Mic sunt acordate finantari antreprenorilor care au o cifra de afaceri anuala de pana la 1 milion de lei, indiferent de domeniul de activitate si de forma de organizare: societati comerciale, persoane fizice autorizate, intreprinderi/asociatii familiale, intreprinderi individuale, liber profesionisti, persoane care desfasoara activitati economice.
Imprumuturile sunt oferite daca firmele au cel putin 3 luni de activitate economica.
Creditele pot avea ca destinatie sustinerea si dezvoltarea activitatii de zi cu zi, achizitionarea de marfa, plata furnizorilor, investitii in puncte de lucru si/sau deschiderea unora noi, achizitia de masini/utilaje etc.
Prin BT Mic, abordarea clientilor este individuala, personalizata, avand ca obiectiv intelegerea fiecarei afaceri si agreerea unei structuri de finantare care sa asigure dezvoltarea acesteia intr-un mod sustenabil. Clientii beneficiaza de flexibilitate in ceea ce priveste garantiile solicitate si de sume de pana la 120.000 de lei.
Perioada de acordare a creditelor este de pana la 7 ani.
Imprumuturile sunt acordate rapid prin intermediul retelei BT Mic si a Bancii Transilvania.
BT Mic este coordonat de Cristina Sindile, director general, persoana cu experienta relevanta in microfinantare.
Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania: „BT Mic este o initiativa a echipei noastre, devenita start-up al Grupului Financiar Banca Transilvania prin care ajutam afacerile mici sa creasca. BT, ca banca a oamenilor intreprinzatori, are acum cel mai mare ecosistem de sustinere a IMM-urilor din Romania”.