Banca Transilvania lansează BT Mic

Banca Transilvania lanseaza BT Mic, companie dedicata finantarii afacerilor mici.

Acest start-up completeaza rolul BT de sustinere a antreprenorilor din Romania, iar segmentarea clientilor companii la Banca Transilvania este acum urmatoarea: micro, IMM, clienti corporativi si mari clienti corporativi.

Prin BT Mic sunt acordate finantari antreprenorilor care au o cifra de afaceri anuala de pana la 1 milion de lei, indiferent de domeniul de activitate si de forma de organizare: societati comerciale, persoane fizice autorizate, intreprinderi/asociatii familiale, intreprinderi individuale, liber profesionisti, persoane care desfasoara activitati economice.

Imprumuturile sunt oferite daca firmele au cel putin 3 luni de activitate economica.

Creditele pot avea ca destinatie sustinerea si dezvoltarea activitatii de zi cu zi, achizitionarea de marfa, plata furnizorilor, investitii in puncte de lucru si/sau deschiderea unora noi, achizitia de masini/utilaje etc.

Prin BT Mic, abordarea clientilor este individuala, personalizata, avand ca obiectiv intelegerea fiecarei afaceri si agreerea unei structuri de finantare care sa asigure dezvoltarea acesteia intr-un mod sustenabil. Clientii beneficiaza de flexibilitate in ceea ce priveste garantiile solicitate si de sume de pana la 120.000 de lei.

Perioada de acordare a creditelor este de pana la 7 ani.

Imprumuturile sunt acordate rapid prin intermediul retelei BT Mic si a Bancii Transilvania.

BT Mic este coordonat de Cristina Sindile, director general, persoana cu experienta relevanta in microfinantare.

Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania: „BT Mic este o initiativa a echipei noastre, devenita start-up al Grupului Financiar Banca Transilvania prin care ajutam afacerile mici sa creasca. BT, ca banca a oamenilor intreprinzatori, are acum cel mai mare ecosistem de sustinere a IMM-urilor din Romania”.

 

- Publicitate -

Extreme weather sends breakfast food prices soaring by 55% in a year

The cost of commodities that make up a typical breakfast has soared 55% in a single year, led by...

Prețurile alimentelor pentru micul dejun au crescut cu 55% într-un singur an

Costul produselor de bază care alcătuiesc un mic dejun tipic s-a majorat cu 55% într-un singur an, în urma...