Banca Transilvania, impreuna cu Mondaine, OT-Morpho si Mastercard, lanseaza ceasul BT contactless, un nou instrument de plata care poate inlocui cardul la cumparaturi, in tara si in strainatate.
In premiera, ceasul contactless va fi prezentat in cadrul Techsylvania, unul dintre cele mai reprezentative evenimente din Estul Europei, dedicat pasionatilor de tehnologie si inovatie, organizat in perioada 17 – 20 iunie a.c., in Cluj-Napoca.
Ceasurile sunt elvetiene, marca Mondaine, iar pentru varianta BT contactless sunt disponibile trei modele: Clasic-Ladies, Clasic-Men si Premium-Unisex. Ceasul poate fi comandat online, pe siteul BT sau in oricare dintre sediile Bancii Transilvania si se primeste tot la BT, unde este activata cartela contactless care va fi inserata in cureaua ceasului. In functie de model, costul este intre 1.090 si 1.690 de lei – aproximativ 300 de euro.
Ceasul functioneaza pe baza tehnologiei contactless, lansata in premiera in Romania de MasterCard, care le permite utilizatorilor sa plateasca mai repede si mai sigur. Lansarea ceasului contactless se inscrie in politica Mastercard de a creste rata de acceptare a tehnologiei contactless in randul romanilor si de a le pune la dispozitie un ecosistem diverisificat de sisteme de plata.
Fisa ceas contactless
- Ceasul BT contactless functioneaza ca un card bancar prin accesul la contul curent in lei deschis la Banca Transilvania. Poate fi comandat de clientii Bancii Transilvania care au card de debit in lei sau, dupa caz, cardul poate fi primit impreuna cu ceasul.
- Pentru platile cu ceasul contactless la comercianti, comisionul este zero.
- Pentru platile de pana la 100 de lei sau echivalent, nu este necesar PIN-ul.
- Persoanele care nu sunt clienti BT si isi doresc un ceas contactless trebuie sa aiba cont curent la Banca Transilvania, cont care se poate deschide inclusiv online.
- BT este lider de piata in functie de volumele generate de cardurile proprii, cu 20% mai mari in 2016 fata de anul precedent.
In 2016, Banca Transilvania a marcat o alta premiera pe piata instrumentelor alternative de plata, prin lansarea bratarii contactless. In plus, facilitatile automatelor de plati, optiunea deschiderii online a unui cont bancar, autentificarea prin parola unica pentru tranzactiile online cu cardul sau robotul Livia – noul canal de interactiune cu clientii folosind Facebook Messenger sau Skype sunt cateva dintre proiectele prin care Banca Transilvania se orienteaza tot mai mult spre solutii digitale, pentru a conferi clientilor si angajatilor confort si mobilitate.