Auchan și Mega Image anunță noi măsuri pentru a limita efectele Covid-19

Auchan anunță că magazinele sunt și rămân deschise în program normal în continuare și îndeamnă clienții la cumpărături responsabile și la protejarea celor din jur în timpul vizitelor în magazinele rețelei. 

Ca urmare a evoluției situației din ultimele zile, în magazinele Auchan au fost suplimentate măsurile de prevenție și protecție menite să întărească siguranța clienților și a angajaților companiei. Astfel, până la momentul actual, au fost adoptate următoarele măsuri:

  • Au fost instalate, în toate magazinele, geamuri de protecție din plexiglas la casele de marcat.
  • Sunt igienizate sistematic cărucioarele, coșurile de cumpărături, casele, benzile de produse, POS-urile, vitrinele și frigiderele.
  • Sunt igienizate și dezinfectate cu regularitate intrările, scările rulante, etc.
  • Au fost plasate dispozitive automate de dozare gel dezinfectant la intrări, precum și în diverse puncte din interiorul magazinelor.
  • Au fost verificate sistemele de ventilație pentru toate spațiile.
  • Au fost eliminate testerele de produse și am anulat degustările și evenimentele din magazine.
  • Sunt monitorizate zilnic starea de sănătate a angajaților noștri, prin măsurarea temperaturii prin termo-scanare, în momentul venirii la serviciu.

Mega Image a modificat programul magazinelor

Mega Image anunță măsuri suplimentare de prevenție și siguranță atât pentru clienți, cât și pentru echipele din magazine și din centrele logistice.

Toate magazinele Mega Image, inclusiv cele non-stop și Shop&Go, vor avea program limitat în această perioadă si vor functiona în intervalul orar 08:00 – 22:00 pentru optimizarea activitatilor de igienizare, dezinefecție și aprovizionare.

Program dedicat persoanelor în vârstă și celor cu dizabilități: magazinele Mega Image și Shop&Go vor fi deschise special pentru acestea în intervalul orar 07.00 – 08.00. Astfel, începând cu 23 martie, în acest interval, va fi permis accesul în magazin doar pentru persoanele cu vârsta de peste 65 de ani și cele cu dizabilități.

Modificări la raioanele de autorservire: pentru a evita cât mai mult contactul cu alimentele vrac, măslinele se vând doar în caserole preambalate și precântărite, fiecare produs de panificație sau patiserie este preambalat individual în pungă de hârtie, iar vitrinele cu autoservire (fruit bar, salad bar cele, cele cu mâncare gata pregătită) sunt temporar închise.

Limitarea accesului în magazine, în perioadele în care sunt aglomerate, la un număr redus de persoane.

Panouri transparente montate în toate magazinenele la casele de marcat, care vor fi un scut de protecție împotriva COVID-19 între clienți și casieri.

Marcaje pe podea, în zona caselor de marcat pentru indicarea distanței de cel puțin 1 metru între clienți.

Cumpărături mai sigure în online: pentru a evita contactul prelungit la predarea produselor, livrările din supermarketul online propriu sunt limitate la plata online cu cardul. Plata ramburs, cu cash, a fost eliminată temporar în această perioadă.

Livrare comenzi online fără contact direct cu curierul pentru cazurile de autoizolare la domiciliu: pentru situtațiile în care clienții sunt în autoziolare la domiciliu, curierul trebuie anunțat anterior și va lăsa coletele la ușă, evitând astfel contactul direct.

Alte măsuri care au fost deja implementate, alături de recomandări, de informare și educare pentru clienți la cumpărături sunt:

  • Igienizarea și dezinfectarea spațiilor și suprafețelor comune din magazine, la fiecare oră;
  • Geluri dezinfectante disponibile la intrarea în magazine, la care au acces atât echipele din magazine, cât și clienții;
  • Mănuși de protecție pentru toți angajații;
  • Recomandare pentru menținerea distanței la casele de marcat, de cel puțin un metru între persoane;
  • Distribuire masti de protecție pentru angajații din magazine;
  • Recomandare pentru plata cu cardul sau cu telefonul;
  • Recomandarea unui comportament responsabil prin cumpărarea doar a cantității necesare de produse;
  • Evitarea cumpărăturilor în orele de vârf și staționarea pe termen lung în magazine;
  • Recomandare cumpărături doar de către un singur membru al familiei sau apropiat.
- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...