Auchan lansează un program de susținere a producătorilor locali

Desfasurat sub deviza „Tu produci noi te sustinem”, Auchan Romania lanseaza programul national pentru producatorii romani mici si mijlocii, cu produse alimentare si nealimentare, prin care urmareste sa faca si mai accesibile produsele romanesti tuturor locuitorilor.

Acest proiect se inscrie in ambitia  Auchan de a crea valoare in Romania si urmareste sustinerea si dezvoltarea producatorilor romani in cadrul unui parteneriat de lunga durata.

- Publicitate -Domeniile Ostrov

 „ Deja 250 de producatori locali sunt partenerii nostri de mai multi ani si ne bucuram ca s-au dezvoltat si ca produsele lor sunt bine apreciate de romani in Romania si in strainatate. Lansam astazi un program mult mai larg prin care invitam producatorii din toata Romania, atat cei din domeniul alimentar cat si nealimentar, sa intre in parteneriat cu Auchan si sa beneficieze de o serie de avantaje: acces direct la o retea de 33 de hipermarketuri si 18 orase, potential de export in reteaua internationala Auchan, contracte simplificate, oportunitati de optimizare a productiei si investitiilor ceea ce va asigura o crestere durabila si solida pentru afacerea lor. Aceasta actiune se inscrie in demersul Auchan de a crea valoare in Romania pentru producatori, pentru consumatori si pentru comunitate. De 10 ani sustinem si promovam produsele si producatorii romani, astfel ca peste 90% din produsele alimentare provin de la companii din Romania.”, spune Ionut Ardeleanu, Director General Auchan Romania.

Astfel, Auchan organizeaza in 8 orase intalniri individuale de o zi cu producatorii locali cu rol de cunoastere, de prezentare a companiilor si a oportunitatilor de afaceri, respectiv stabilirea pasilor urmatori in construirea unui parteneriat. Sunt invitati toti producatorii din regiunile respective dar si din intreaga tara, fie ca sunt fermieri, producatori agroalimentari sau companii din domeniul nealimentar, de regula mici si mijlocii, interesate in dezvoltarea afacerii lor si accesul la o retea de top din comertul modern.

Unele companii pot ajunge chiar sa exporte in viitor in reteaua internationala, conditiile fiind deja asigurate de Auchan inca de anul trecut prin intermediul proiectului unic „Romania Accelereaza”, prin care pune la dispozitia producatorilor romani reteaua internationala de magazine din cele 16 tari.

- Publicitate -

Restaurantele Sphera Franchise Group din România au 4 milioane de clienți în fiecare lună

Lunar, restaurantele operate de Sphera Franchise Group în România servesc peste 4 milioane de consumatori. Compania este francizor al...

GapMinder Fund II investește în Parol, startup-ul jurnaliștilor Claudiu Pândaru și Alex Livadaru

GapMinder Fund II, fond de capital de risc dedicat companiilor de tehnologie create în România și în Europa de...