Auchan lansează Clubul Mărci Emblematice Românești

Auchan lansează Clubul Mărci Emblematice Românești pentru a aduce în atenția românilor unele dintre cele mai apreciate mărci autohtone de bunuri de larg consum.

Din sute de mărci de bunuri de larg consum înființate în România înainte de 1989, aproximativ 50 mai sunt și astăzi prezente la raft.

Din totalul celor active, cele mai multe sunt prezente în gamele de bere, acestea fiind urmate de produse din categoriile de bunuri alimentare și vinuri.

De asemenea, peste 15 mărci românești au reușit să treacă testul timpului, înregistrând un istoric de peste 100 de ani.

Ce mărci fac parte din Clubul Auchan?

Clubul Mărci Emblematice Românești înființat de Auchan include, pentru început, peste 30 dintre cele mai renumite mărci locale, din diverse categorii de consum: Băneasa, Dacia Plant, Făgăraș, Kandia, Măgura, Plafar, Poiana, Rom, SanoVita, Scandia, Unisol (Băcănie), Bergenbier, Borsec, Bucegi, Bucovina, Ciucaș, Cotnari, Timișoreana, Ursus, Zarea (Băuturi), Albalact, Napolact (Brânzeturi și Lactate), Caroli, Cris-Tim, Matache Măcelaru (Mezeluri), Dero, Doina, Farmec, Gerovital, Loncolor, Nufăr, Triumf (Detergenți și produse de îngrijire personală). În etapele viitoare, clubul va fi dezvoltat constant.

- Publicitate -

TBI Bank își schimbă proprietarul. Va fi achiziționată de o companie americană

4finance Holding S.A. a semnat un acord definitiv pentru vânzarea TBI Bank EAD către Advent International, unul dintre cei...

Domeniile Ostrov, creștere puternică a vânzărilor online pentru gama de vinuri Naiada

În perioada 1 ianuarie – 31 martie 2025, Domeniile Ostrov au înregistrat o creștere de peste 130% a vânzărilor...