Auchan extinde programul Zero Risipă în 14 magazine de proximitate

Începând din luna mai, programul Zero Risipă lansat de Auchan, va fi extins și în cele 14 magazine de proximitate ale retailerului.

Acțiunea vine ca o completare a proiectului care se desfășoară deja în hipermarketurile Auchan din țară începând din luna iunie a anului trecut.

Proiectul Zero Risipă, lansat de Auchan în 2020, este una dintre soluțiile propuse de către retailer pentru a reduce risipa alimentară, un fenomen care a luat amploare la nivel global.

Acesta presupune identificarea zilnică a alimentelor cu termen de valabilitate scurt, dar care sunt în perfectă stare de consum și comercializarea acestora la prețuri avantajoase. 

Pe produsele din această categorie se aplică o etichetă galbenă, cu noul preț redus, acestea fiind ulterior expuse în zonele speciale din magazine marcate cu simbolul Zero Risipă.

Proiectul Zero Risipă va fi disponibil în magazinele MyAuchan din București (Liberty, Obor, Otopeni 1, Otopeni 2, Rosetti, Luica, Banu Manta), Ilfov (La Strada, Alexandriei, Obregia), Timișoara (Buziașului), Turda, Cluj (Vivido) și Dolj (Universitaria).

2,3 milioane de produse salvate prin programul Zero Risipă într-un an

Începând cu luna iunie a anului trecut și până în prezent, Auchan a salvat peste 2,3 milioane de produse alimentare, echivalentul a peste 1,4 milioane de mese complete.

Astfel, a fost evitată producerea a 1.755 tone de emisii de gaze cu efect de seră.

În zonele Zero Risipă din Auchan se regăsesc produse ambalate dintr-o gamă largă, de la legume, fructe, până la carne, pește, brânzeturi, mezeluri, lactate, congelate, etc.

- publicitate -