Auchan Pallady, primul magazin remodelat în urma achiziţiei, îşi deschide porţile pentru clienţi joi, 17 octombrie, ora 10:00.
Auchan România inaugurează pe 17 octombrie primul magazin remodelat sub marca şi comerţul Auchan din seria celor 20 de magazine Real preluate de la METRO GROUP.
Transformarea a durat mai puţin de 3 săptămâni şi a constat, pe de o parte, în modificări tehnice şi comerciale, cum ar fi reorganizarea suprafeței de vânzare, extinderea unor universuri comerciale, îmbunătăţirea confortului clienţilor, decorarea, sistemele informatice, formarea echipelor și introducerea comerţului Auchan, de tip discount generalizat, cu game largi şi adaptate de produse, la preţuri permanent mici şi cu servicii utile pentru clienţi.
Pe o suprafaţă netă de vânzare de 10.000 de mp, noul hipermarket Auchan Pallady oferă locuitorilor o gamă de peste 50.000 produse.
Auchan Pallady a dezvoltat în mod special partea de produse proaspete fabricaţie proprie: brutărie, patiserie, carmangerie, gastronomie şi a acordat o atenţie deosebită raioanelor de legume şi fructe, dar şi pescăriei, graţie filierelor de aprovizionare româneşti şi internaţionale, integrând şi punctele forte recunoscute ale Real în aceste domenii.
În domeniul nealimentar, Auchan Pallady a extins substanţial raioanele cu produse de sezon (ex. flori, grădinărit, vacanţă, picnic, etc.), cele destinate copiilor şi bebeluşilor (jucării, educaţie, îmbracăminte), parfumeria şi îngrijirea personală, raionul de electronice şi electrocasnice, dar şi universul animalier, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor familiilor, dar şi pentru a îmbunătăţi, prin preţurile practicate, puterea de cumpărare a clienților.
„Echipele reunite Auchan și Real, cu sprijinul furnizorilor parteneri, au îndeplinit cu succes o formidabilă provocare, aceea de a transforma și de a deschide porțile Auchan Pallady în mai puțin de 18 zile, sub marca şi comerţul Auchan. Am pregătit pentru clienţii noştri „diferenţa Auchan”: un magazin modern, primitor şi confortabil, cu o gamă completă şi adaptată, de peste 50.000 de produse ieftine şi cu preţuri permanent mici, care îi va surprinde zilnic cu acțiuni comerciale inovante și atractive, cu târguri și evenimente, cu oferte sezoniere de mare amploare.
Experienţa Auchan Pallady, primul magazin transformat, a fost o foarte bunăoportunitate de a pune la punct întregul proces de remodelare, de a integra şi forma echipele şi de a îmbina punctele forte ale celor două companii, în realizarea ambiţiei noastre de a face din Auchan magazinul preferat al tuturor românilor.”
Patrick Espasa, Director General Auchan România.