Auchan a lansat căruciorul surpriză, cu produse la prețuri cu 65% mai mici

Auchan a oferit clienților din hipermarketurile Sibiu, Electroputere Mall Craiova și Târgu Mureș Plaza Mall, un cărucior închis, cu produse nealimentare cu prețuri reduse cu 65%.

Fiecare coș conținea între 10 și 20 de produse nealimentare, precum electronice, produse de menaj, de îngrijire a casei, decorațiuni etc., conținutul acestora fiind dezvăluit clienților doar după achiziție.

CITEȘTE ȘI: Magazinele Auchan vor fi închise două zile de Paște

În mai puțin de 2 ore, toate cele 150 de cărucioare au fost vândute, unii clienți cumpărând chiar mai multe simultan. Pentru coșuri cu valori între 540-1450 lei, clienții au plătit cu 65% mai puțin, adică între 200-500 lei.

Acțiunea va continua și în alte magazine Auchan dintre cele 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri și aproape 400 MyAuchan, săptămâna viitoare, ziua și ora urmând a fi comunicate ulterior.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

O bună parte din români folosesc aplicații de AI cel puțin săptămânal

Un procent de 40% dintre românii din mediul urban folosesc aplicații de AI cel puțin săptămânal, iar 28% la...

Dimitrie Pompeiu, zona de birouri cea mai căutată în primul trimestru din 2024

După primele 3 luni ale anului curent sectorul de birouri din București înregistrează o creștere în cea ce privește...