Auchan a oferit clienților din hipermarketurile Sibiu, Electroputere Mall Craiova și Târgu Mureș Plaza Mall, un cărucior închis, cu produse nealimentare cu prețuri reduse cu 65%.
Fiecare coș conținea între 10 și 20 de produse nealimentare, precum electronice, produse de menaj, de îngrijire a casei, decorațiuni etc., conținutul acestora fiind dezvăluit clienților doar după achiziție.
CITEȘTE ȘI: Magazinele Auchan vor fi închise două zile de Paște
În mai puțin de 2 ore, toate cele 150 de cărucioare au fost vândute, unii clienți cumpărând chiar mai multe simultan. Pentru coșuri cu valori între 540-1450 lei, clienții au plătit cu 65% mai puțin, adică între 200-500 lei.
Acțiunea va continua și în alte magazine Auchan dintre cele 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri și aproape 400 MyAuchan, săptămâna viitoare, ziua și ora urmând a fi comunicate ulterior.