Auchan a lansat căruciorul surpriză, cu produse la prețuri cu 65% mai mici

Auchan a oferit clienților din hipermarketurile Sibiu, Electroputere Mall Craiova și Târgu Mureș Plaza Mall, un cărucior închis, cu produse nealimentare cu prețuri reduse cu 65%.

Fiecare coș conținea între 10 și 20 de produse nealimentare, precum electronice, produse de menaj, de îngrijire a casei, decorațiuni etc., conținutul acestora fiind dezvăluit clienților doar după achiziție.

CITEȘTE ȘI: Magazinele Auchan vor fi închise două zile de Paște

În mai puțin de 2 ore, toate cele 150 de cărucioare au fost vândute, unii clienți cumpărând chiar mai multe simultan. Pentru coșuri cu valori între 540-1450 lei, clienții au plătit cu 65% mai puțin, adică între 200-500 lei.

Acțiunea va continua și în alte magazine Auchan dintre cele 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri și aproape 400 MyAuchan, săptămâna viitoare, ziua și ora urmând a fi comunicate ulterior.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...