Auchan a deschis al doilea magazin în Pitești

sursa foto: pitesteanul.ro
sursa foto: pitesteanul.ro

Auchan România a inaugurat la Pitesti al doilea magazin din oras si al doisprezecelea remodelat sub marca Auchan din seria celor 20 de magazine Real.

Pe o suprafaţă de vânzare de 7400 de mp, noul hipermarket Auchan Găvana oferă locuitorilor o gamă de 50.000 produse.
Auchan Găvana a dezvoltat în mod special partea de produse proaspete fabricaţie proprie: brutărie, patiserie, carmangerie şi a acordat o atenţie deosebită raioanelor de legume şi fructe, dar şi pescăriei, graţie filierelor de aprovizionare româneşti şi internaţionale, integrând şi punctele forte recunoscute ale Real în aceste domenii.
Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan România:Suntem bucurosi să deschidem porțile celui de-al doilea hipermarket Auchan din Pitești. Aducem si în nordul orașului diferența Auchan: o gamă completă de produse alimentare si nealimentare, calitate si prospețime în fiecare zi, numeroase târguri si acțiuni comerciale inovante si toate prețurile mici în permanență. 

Auchan Găvana este un magazin autentic Auchan de ultimă generație, modern, confortabil, luminos, cu angajați profesioniști și pregatiți să își întâmpine clienții cu zâmbetul pe buze.“
Accesul la Auchan Pitești Găvana, situat în Centrul Comercial Arcade Pitești, este unul simplu şi rapid, atât pentru locuitorii din oraş grație multiplelor mijloace de transport în comun. Au fost înființate 3 linii de microbuze gratuite pentru clienți care funcționează pe parcursul întregului program de funcționare a magazinului: zilnic 8-22.
Pentru cei veniți cu mașina, centrul comercial dispune de o parcare gratuită de 1000 de locuri.
- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Lidl deschide magazinul din proiectul imobiliar Elite City Cluj-Napoca

Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Cluj-Napoca, la data de 13 februarie. Acesta...

1 din 2 români postează cel puțin o dată pe săptămână pe social media

8 din 10 români din mediul urban utilizează zilnic diferite platforme de social media. Mai mult, 18% dintre aceștia postează zilnic pe...