Ariston Thermo aniversează 90 de ani de la înființare

Grupul italian Ariston Thermo aniversează anul acesta 90 de ani de la înființare. Piatra de temelie a fost pusă în anul 1930 când antreprenorul Aristide Merloni a fondat compania Merloni Industries în orașul Fabriano.

Ariston Thermo are astăzi 7.500 de angajați la nivel global, venituri anuale de 1,7 miliarde de euro și peste 8,2 milioane de produse vândute anual în peste 150 de țări.

Investițiile grupului în cercetare și dezvoltare au depășit suma de 77 milioane de euro la finalul anului 2019.

Portofoliul de produse al Ariston Thermo cuprinde o mare varietate de echipamente, precum: centrale termice în condensare (murale și de mare capacitate), cazane de pardoseală, pompe de căldură, sisteme solare, unităţi de acumulare, pompe de căldură, boilere electrice, arzătoare şi aparate de aer condiţionat, sub opt branduri distincte: Ariston, ELCO, Chaffoteaux, Atag, Racold, Calorex, NTI, HTP.

2019 – cel mai bun an din istoria Ariston

Pentru grupul Ariston Thermo, anul 2019 a fost cel mai bun din istorie, cu venituri de 1,71 miliarde de euro, în creștere cu peste 6% față de anul precedent.

Aproximativ 72% din venituri au fost generate, în 2019, de soluții care folosesc energie din surse regenerabile și au eficiență ridicată. Obiectivul Ariston este ca în anul 2022 peste 80% din veniturile sale să fie generate de astfel de soluții.

Ariston Thermo are una dintre cele mai extinse prezențe la nivel global: peste 26 de unități de producție amplasate în 15 țări pe patru continente, 69 de subsidiare și 6 reprezentanțe în 42 de țări.

La nivel regional, peste 38% din veniturile grupului sunt generate de Europa de Vest, urmează țările din Europa de Est cu o pondere de 18% în venituri și  Asia cu 17%.

Pe plan local, grupul este prezent de 22 de ani. Subsidiara locală a grupului a încheiat anul trecut cu vânzări de aproximativ 250 de milioane de lei, în creștere cu circa 10% față de anul 2018.

Afacerile Ariston Thermo au înregistrat în 2019 cel mai bun an din istoria companiei în România, beneficiind de un context economic favorabil și de creșterea sectorului de construcții.

- Publicitate -

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Câte mașini noi vinde Dacia în Europa? Sandero și Duster, preferatele cumpărătorilor

Dacia este compania autohtonă aflată pe primul loc în topul exporturilor. Dar câte mașini vinde în Europa și care...

FAN Courier, afaceri de aproximativ 280 milioane euro și 2.000 de lockere în 2024

FAN Courier încheiat anul 2024 cu afaceri de 1.385 miliarde lei (aproximativ 280 milioane euro), în creștere cu 12,5%...