Aplicația SPOT a NEPI Rockcastle a depășit 100.000 de utilizatori

Trending

Aplicația mobilă de loialitate SPOT, dezvoltată și implementată de NEPI Rockcastle a depășit 100.000 de utilizatori și peste un milion de bonuri scanate, în cele 17 centre comerciale în care aplicația este disponibilă în România.  

SPOT oferă tuturor utilizatorilor posibilitatea de a obține puncte, în urma fiecărei sesiuni de cumpărături, prin scanarea bonului în aplicație. Cea mai folosită funcționalitate din aplicație este scanarea bonurilor, 1 din 2 utilizatori apelând la aceasta.

Conform datelor înregistrate în ultimul an, în aplicația SPOT, utilizatorii activi fac în medie trei vizite pe lună la un centru comercial din portofoliul NEPI Rockcastle, iar produsele cel mai des achiziționate sunt haine, electrocasnice și electronice, produse de îngrijire corporală, farmaceutice.

Mall-ul este principala destinație pentru achiziționarea de articole și accesorii vestimentare, 1 din 3 bonuri scanate prin SPOT fiind din categoria fashion. Mai mult, 75% dintre părinți combină cumpărăturile și activitățile dedicate celor mici cu alte tipuri de achiziții.

În prezent, aplicația SPOT poate fi activată în aproximativ 4.300 de magazine, din 27 de centre comerciale deținute de NEPI Rockcastle în România, Bulgaria, Slovacia și Ungaria.

CITEȘTE ȘI: Aplicația iSave aduce reduceri medii de 30% în zeci de locații din București

- Publicitate -

Ultimele

Investițiile în startup-urile românești au depășit 100 milioane de euro

Startup-urile românești au atras investiții în valoare totală de 101.7 milioane de euro în 2022. România este a cincea...

Trebuie să citești