Aplicația SPOT a NEPI Rockcastle a depășit 100.000 de utilizatori

Aplicația mobilă de loialitate SPOT, dezvoltată și implementată de NEPI Rockcastle a depășit 100.000 de utilizatori și peste un milion de bonuri scanate, în cele 17 centre comerciale în care aplicația este disponibilă în România.  

SPOT oferă tuturor utilizatorilor posibilitatea de a obține puncte, în urma fiecărei sesiuni de cumpărături, prin scanarea bonului în aplicație. Cea mai folosită funcționalitate din aplicație este scanarea bonurilor, 1 din 2 utilizatori apelând la aceasta.

Conform datelor înregistrate în ultimul an, în aplicația SPOT, utilizatorii activi fac în medie trei vizite pe lună la un centru comercial din portofoliul NEPI Rockcastle, iar produsele cel mai des achiziționate sunt haine, electrocasnice și electronice, produse de îngrijire corporală, farmaceutice.

Mall-ul este principala destinație pentru achiziționarea de articole și accesorii vestimentare, 1 din 3 bonuri scanate prin SPOT fiind din categoria fashion. Mai mult, 75% dintre părinți combină cumpărăturile și activitățile dedicate celor mici cu alte tipuri de achiziții.

În prezent, aplicația SPOT poate fi activată în aproximativ 4.300 de magazine, din 27 de centre comerciale deținute de NEPI Rockcastle în România, Bulgaria, Slovacia și Ungaria.

CITEȘTE ȘI: Aplicația iSave aduce reduceri medii de 30% în zeci de locații din București

- Publicitate -

Piața hotelieră din București a continuat să recupereze scăderile din pandemie

Rata de ocupare a hotelurilor din București a crescut anul trecut la 66% comparativ cu 61% în 2022, însă...

București vs Ilfov. Cum a evoluat piața imobiliară din cele două zone

Tranzacțiile rezidențiale din județul Ilfov au crescut cu 6% în 2023, comparativ cu anul precedent, în vreme ce, în...