Aplicația SmartBill permite înregistrarea documentelor prin fotografiere

SmartBill lansează o nouă soluție prin care documentele fiscale pot fi înregistrate automat prin fotografierea cu telefonul mobil și recunoașterea automată a datelor.

Astfel, IMM-urile își pot înregistra cheltuielile fiscale (bonuri sau facturi) de trei ori mai repede cu noua soluție.

O soluție de acest tip presupune recunoașterea optica a caracterelor de pe documente, respectând cu acuratețe corectitudinea datelor.

Un antreprenor care introduce, în medie, 30 de documente lunar, ar câștiga în jur de 40 minute doar din înregistrarea acestor cheltuieli cu soluția SmartBill.

Înregistrarea cheltuielilor se poate face de pe telefonul mobil, prin aplicația SmartBill, care accesează camera și fotografiază documentele fiscale (bonuri sau facturi).

Informațiile necesare sunt preluate și precompletate automat în cheltuiala ce urmează sa fie înregistrată.

Astfel, se înregistrează automat furnizorul care a emis documentul, dar și datele operaționale precum tipul documentului, data emiterii, cota TVA, valoarea TVA sau moneda utilizată.

Nu vor fi preluate însă specificațiile privind produsele sau serviciile menționate în documentul prelucrat, astfel că acestea vor fi introduse manual dacă este necesar.  

Funcționalitatea de introducere automată a documentelor fiscale este disponibilă gratuit în aplicația SmartBill până la data de 1 iulie 2022.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.