Apetitul românilor pentru smart home a dus la o creștere a afacerilor Somfy

Somfy, unul dintre cei mai importanți jucători din industria smart home, anunță o creștere de 29% a afacerilor în 2021.

Creșterea a fost determinată de un impuls accelerat al vânzărilor și a tendinței puternice de automatizare a caselor și clădirilor, atât la interior, cât și la exterior.

Ritmul de creştere a produselor conectate Somfy a fost de peste 40% în 2021, o creștere substanțială, totuși puternic afectată de lipsa componentelor electronice.

La nivel global, vânzările Somfy au atins 1,48 miliarde euro în anul 2021, reprezentând o creștere de 17,6% comparativ de anul financiar precedent.

Printre zonele cu o contribuție importantă la această performanță se numără și Europa de Est, având o creștere de 19,7%.

Pentru 2022 se observă o serie de factori care vor stimula suplimentar nivelul comenzilor, aflat deja la un nivel semnificativ mai mare decât cel anticipat.

Printre acești factori se numără extinderea până la 140.000 euro a plafonului pentru locuințele noi care beneficiază de cota de 5% TVA, nevoia de diferențiere din ce în ce mai ridicată a dezvoltatorilor imobiliari, creșterea exigențelor cumpărătorilor în materie de calitate, confort și eficientă energetică și noile cerințe de performanță energetică a clădirilor.

CITEȘTE ȘI: Au crescut vânzările sistemelor de automatizare pentru perdele şi draperii Somfy

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...