Apemin Tușnad, companie ce deține brand-urile Tușnad, Artesia și Izvorul Ascuns, ajunge la investiții în valoare de aproape 35 milioane de lei în ultimii trei ani.
Circa 75% din această sumă a fost direcționată spre creșterea performanței echipamentelor tehnologice. În prima jumătate a acestui an, vânzările au înregistrat un volum cu 10,6% mai mare decât anul trecut.
Apemin Tușnad are în derulare anul acesta proiecte de investiții în valoare de șase milioane lei în echipamente tehnice, infrastructura de acces și noi sisteme IT.
Pentru următorii doi ani, compania pregătește o strategie complexă de investiții în cadrul căreia a bugetat circa 40 de milioane de lei pentru extinderea depozitului de produse finite și o linie de îmbuteliere nouă, de ultimă generație.
Anul viitor, la Tușnad, suprafața de depozitare va ajunge la aproximativ 8000 mp, de aproape patru ori mai mare decât în urmă cu cinci ani, cu o capacitate de 8000 de paleți pentru produs finit.
Unitatea de producție din Tușnad are, în acest moment, două linii de îmbuteliere pentru PET, cu o capacitate totală de 30.000 de butelii pe oră și spațiu de depozitare de peste 5000 mp.
Până la finalul anului 2023, și-a propus să îmbutelieze 114.000.000 litri de apă, asigurând 5% din necesitatea de consum la nivel național.