Answear va include în ofertă și mai multe branduri românești

Brandul Nissa, fondat în 1993, este prima companie locală adăugată în portofoliu

Retailerul polonez Answear este în discuții cu mai multe mărci locale pe care își dorește să le adauge în portofoliu.

Astfel, mai multe branduri românești de fashion vor avea acces la o audiența internațională asigurată de prezența extinsă Answear în Europa de Sud-Est. 

Începând din acest an, Fendi, Dior și Victoria Beckham completează lista noilor branduri premium prezente în platformă.

Interesant este că brandul propriu answear.LAB a devenit în 2021 unul dintre top 3 cele mai vândute produse pe site.

În al treilea trimestru al anului vânzările Answear au crescut peste 50% comparativ cu 2020.

- Publicitate -

Brandul românesc 5 to go urcă pe locul 7 în topul european al cafenelelor

Brandul românesc 5 to go, care a depășit recent borna de 600 de locații deschise, urcă pe locul 7...

Mai bine de jumătate din angajații la stat au vârsta cuprinsă între 45 și 65 ani

În sectorul public, majoritatea persoanelor sunt de vârstă mai înaintată, 54% dintre persoanele din categoria de vârstă 46-55 ani...