Answear va include în ofertă și mai multe branduri românești

Brandul Nissa, fondat în 1993, este prima companie locală adăugată în portofoliu

Retailerul polonez Answear este în discuții cu mai multe mărci locale pe care își dorește să le adauge în portofoliu.

Astfel, mai multe branduri românești de fashion vor avea acces la o audiența internațională asigurată de prezența extinsă Answear în Europa de Sud-Est. 

Începând din acest an, Fendi, Dior și Victoria Beckham completează lista noilor branduri premium prezente în platformă.

Interesant este că brandul propriu answear.LAB a devenit în 2021 unul dintre top 3 cele mai vândute produse pe site.

În al treilea trimestru al anului vânzările Answear au crescut peste 50% comparativ cu 2020.

- Publicitate -

Început de an în forță pentru piața industrială și logistică. Cererea a crescut cu 30%

Piața industrială și de logistică a început promițător anul 2025, cu o suprafață închiriată de aproape 260.000 metri pătrați...

Chiriile solicitate de proprietari au rămas relativ stabile. Cele mai mari sunt în București

Chiriile solicitate de proprietari în luna aprilie au rămas relativ stabile față de luna martie (+1%), dar comparativ cu...