Annabella incepe un proces de rebranding

sursa foto: es.db-city.com

După terminarea procesului de remodelare a magazinului său din Râmnicu Vâlcea, din complexul comercial Winmarkt Cozia, Annabella anuntă şi începerea unui proces de rebranding a întregului lanţ de marketuri şi supermarketuri.

Conform cotidianului Ziarul de Valcea, magazinul Annabella, din incinta complexului comercial Winmarkt Cozia, a intrat într-un proces de remodelare care a vizat îmbunătăţirea experienţei de cumpărare pentru clienţii săi. Remodelarea aduce, pe lângă gama deosebit de bogată de produse, dispusă acum într-o mai bună organizare, noi raioane, cum este cel de patiserie, de unde clienții pot alege din varietatea de produse proaspăt scoase din cuptor.

Redeschierea magazinului aduce cu sine și o noutate absolută pentru Râmnicu Vâlcea, un raion special destinat peștelui proaspăt și specialităților din peste, dar, mai ales, fructelor de mare.

“Consumatorii și-au diversificat foarte mult gusturile. Am sesizat necesitatea unei secțiuni speciale pentru pește și fructe de mare a pieței din Râmnicu Vâlcea și ne bucurăm să fim primii care oferă clienților, în primul rând, posibilitatea alegerii fructelor de mare proaspete, dar și a peștelui proaspăt”, a declarat Ioan Deac, Director Comercial Annabella.

“Ne dorim să fim în permanență în pas cu clienții noștri, și pentru că suntem un brand viu, evoluția a venit inevitabil. Am “taiat panglica” rebrandingului în magazinul Annabella, din incinta complexului commercial Winmarkt Cozia, dorind să continuăm procesul de remodelare și rebranding în fiecare dintre magazinele noastre, pentru o imagine unitară și spre satisfacerea așteptărilor clientilor noștri”, spune Dorina Mutu, Director Executiv Annabella.

Sursa: Ziarul de Valcea

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

1 din 2 români postează cel puțin o dată pe săptămână pe social media

8 din 10 români din mediul urban utilizează zilnic diferite platforme de social media. Mai mult, 18% dintre aceștia postează zilnic pe...

Generația TikTok! Adolescenții petrec zilnic în jur de două ore jumătate pe platforma chinezească

Peste 84% dintre adolescenții cu vârste între 14 și 19 ani care au cont de TikTok accesează platforma zilnic,...