Anchor Grup anunță noi poziții cheie

.

După revenirea lui Ali Ergun Ergen la conducerea operațiunilor Anchor  Grup, noi seniori cu experiență pe piața de retail se alătură echipei de management a grupului. Astfel, Roxana Dumitru este noul Marketing Director al Anchor Grup, în vreme ce Cătălin Florea preia poziția de Leasing Manager.

 

Roxana Dumitru are opt ani de experiență în marketing și retail. Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării și a unui master în management şi marketing, Roxana a făcut parte din echipele Anchor Grup și Băneasa Developments, având o viziune completă asupra evoluției centrelor comerciale din România.  În noua sa poziție la Anchor Grup va dezvolta și va implementa strategia de marketing pentru brand-urile din portofoliul companiei: București Mall, Plaza România, Movieplex, InCity Residences, precum și pentru cele două clădiri de birouri Anchor Plaza și respectiv Anchor Plaza Metropotol, aflată în curs de dezvoltare.

 

”Piața de retail este mult mai matură, mediul este puternic concurențial, iar marketingul Anchor Grup trebuie să susțină noua direcție de dezvoltare a companiei”, a declarat Roxana Dumitru, Marketing Director Anchor Grup. “Anchor Grup a dat tonul acestui segment de piață prin dezvoltarea primelor centre comerciale din România, București Mall si Plaza Romania, și dispune de resursele și experiența necesare pentru a redeveni liderul acestui domeniu” a mai adăugat Roxana Dumitru.

 

Cătălin Florea se va ocupa de managementul spațiilor închiriabile sau de vanzare ale grupului, pe toate segmentele – retail, office si rezidential. Focusul său va fi alcătuirea unui mix ideal de chiriași și parteneri, in vederea obținerii celor mai bune rezultate, atingând obiectivele extrem de ambițioase stabilite pentru perioada urmatoare.  Cătălin Florea are o experiență valoroasă de peste 8 ani pe piața de retail din România, în cadrul Sun Plaza și Băneasa Shopping City, dar și pe alte piețe din Europa de Est, în închirieri și management operațional. Noul manager va dezvolta strategiile de leasing și va coordona toate activitățile legate de managementul spațiilor din portofoliul Anchor Grup.

 

“Ne aflăm într-un moment cheie în evoluția operațiunilor Anchor Grup. Mixul potrivit de magazine este un factor important pentru experiența de cumpărare și pentru așa numitul consumer journey, traseul pe care clientul îl parcurge odată ce a trecut pragul mall-ului. Responsabilitățile mele au implicații tactice, pentru că activitatea mea se leagă atât de marketing și de operațional, cât și de nivelul de satisfacție al clienților de business, respectiv al chiriașilor care aleg Anchor Grup și care trebuie să simtă că investiția lor va fi cea mai rentabilă opțiune din piață” a explicat Cătălin Florea, Leasing Manager Anchor Grup.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

1 din 2 români postează cel puțin o dată pe săptămână pe social media

8 din 10 români din mediul urban utilizează zilnic diferite platforme de social media. Mai mult, 18% dintre aceștia postează zilnic pe...

Generația TikTok! Adolescenții petrec zilnic în jur de două ore jumătate pe platforma chinezească

Peste 84% dintre adolescenții cu vârste între 14 și 19 ani care au cont de TikTok accesează platforma zilnic,...