Anchor Grup a câștigat premiul ”Best Refurbishment of the Year” pentru renovarea București Mall

Proiectul de renovare a București Mall a primit distincția de ”Best refurbishment of the Year”, în cadrul galei CIJ Awards.

După aproape doi ani și peste 26 de milioane de euro investiți, Anchor Grup a relansat în luna mai a acestui an cele două centre comerciale pe care le deține în România – București Mall și Plaza România -, prin evenimente dedicate fiecăruia, precum concerte, petreceri și discounturi.

”Suntem mândri să primim acest premiu, o recunoaștere a eforturilor depuse de Anchor Grup de a oferi cele mai bune produse și servicii clienților săi. Mai ales că ne referim la București Mall, care are o semnificație mult mai importantă în România, fiind primul centru comercial modern din țară, pionierul care a setat trendurile și care a pus temelia retail-ului de fashion pe care îl vedem astăzi. București Mall a fost și va fi întotdeauna inima modei din România”, a declarat Affan Yildirim, General Manager Anchor Grup.

Procesul complex de renovare a marcat o premieră națională, Anchor Grup fiind prima compania din România care a renovat mall-urile sale în timp ce acestea au fost deschise publicului. Renovarea București Mall a avut ca rezultat creșterea ratei de ocupare la peste 95% din suprafața închiriabilă de la 77%, precum și relocarea și extinderea a peste 60% dintre magazine. Mai mult decât atât, 80% dintre chiriașii București Mall și Plaza România au urmat exemplul dezvoltatorului, remodelându-și magazinele conform ultimelor lor concepte de design.

Schimbările făcute în timpul procesului de renovare au fost menite să reflecte identitatea mall-ului, aceea de destinație preferată de fashionistele din România, folosindu-se astfel texturi și culori metalice, urbane. Printre cele mai importante schimbări se numără noua fațadă de pe Calea Vitan, reinventarea fântânii emblematice, amenajarea teraselor și a spațiilor comune, precum și extinderea food court-ului.

CIJ Awards este cel mai longeviv eveniment în cadrul căruia se acordă premii pentru proprietățile comerciale. Ajungând la a noua ediție în România și cu o istorie de 16 ani în Republica Cehă, evenimentul a evoluat și s-a extins în țări din Europa Centrală și de Est, pentru a veni în întâmpinarea schimbărilor de pe piețele imobiliare locale, regionale și internaționale.

- Publicitate -

Sibiu și Brașov, cele mai apreciate orașe din România. Tulcea, Călărași, Ploiești sunt la polul opus

Sibiu, Brașov și Arad sunt cel mai bine clasate orașe din România, din punctul de vedere al standardelor de...

1 din 2 români au probleme cu acoperirea cheltuielilor de bază

Pentru 1 din 2 români cheltuielile de bază sunt principala preocupare când vine vorba de situația personală, conform studiului...